  • 1. Data: 2005-12-20 12:14:46
    Temat: reklamacja
    Od: z...@p...fm

    Witam,
    proszę o pomoc w następującej sprawie.
    Zakupiłem torbę na ramie w pewnym sklepie, po 2 dniach jedna z rączek zerwała
    się. Zaniosłem do reklamacji. Kobieta stwierdziła że nie ma możliwości naprawy,
    a wymiany też nie będzie bo torebki te nie są już produkowane.
    Zaproponowała jednak wymianę na inny produkt w podobnej cenie. Nie znam praw
    konsumenta, za bardzo też nie mam czasu doktoryzować się na ten temat, ale
    myśle że łamie moje prawa i powinna oddać gotówke, przecież nie może mnie
    nakłaniać do brania czegoś w zamian na siłe. Proszę o pomoc, jak mam postąpić
    w tej sytuacji?

  • 2. Data: 2005-12-20 13:53:24
    Temat: Re: reklamacja
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    z...@p...fm napisał(a):
> [...]
    > nakłaniać do brania czegoś w zamian na siłe. Proszę o pomoc, jak mam postąpić

    Zgodnie z art.8 ust.4 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej jeśli naprawa i wymiana są niemożliwe, kupujący może
    odstąpić od umowy albo żądać obniżenia ceny. Załatwienie reklamacji
    przez wydanie innego towaru zależy tylko od Twojej zgody.

    KG

  • 3. Data: 2005-12-20 14:23:47
    Od: z...@p...fm

    wielkie dzięki, pozdrawiam