  • 1. Data: 2005-12-20 15:32:11
    Temat: Picie piwa pod chmurką mandacik i sąd grodzki
    Od: brytra <b...@i...pl>

    Witam wszystkich
    Mój kolega pił sobie z kumplami piwko pod chmurką podjechała straż wiejska
    i wlepiła mu mandat 100 zł kolega odmówł przyjęcia więc sprawa ląduje w
    sądzie gordzkim tutaj pojawiają sie moje pytania co doradzić koledze ? jaki
    wyrok może dostać w Sądzie Grodzkim ?
    Dzieki za pomoc pozdrówka

  • 2. Data: 2005-12-20 15:36:43
    Temat: Re: Picie piwa pod chmurką mandacik i sąd grodzki
    Od: "yarek" <y...@v...pl>

> [...]
    > i wlepiła mu mandat 100 zł kolega odmówł przyjęcia więc sprawa ląduje w
    > sądzie gordzkim tutaj pojawiają sie moje pytania co doradzić koledze ?

    tyz 100 plus koszty
    pozdr

  • 3. Data: 2005-12-20 15:40:19
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    brytra wrote:
    > co doradzić koledze ?
    Niech nie pije piwa pod chmurką. A w sądzie jesli są świadkowie, którzy
    widzieli co innego, że tak nie było to niech tak zaświadczą.
    tyle.

    --
    pzdr
    Agryppa

    Cyfrowy klucz publiczny / Digital public key
    http://agrypa1.atspace.com/klucze/agrypa_onet-public
    .asc

  • 4. Data: 2005-12-20 16:16:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Niech nie pije piwa pod chmurką. A w sądzie jesli są świadkowie, którzy
    > widzieli co innego, że tak nie było to niech tak zaświadczą.
    > tyle.

    myslisz ze jestes anonimowy w sieci ?

    P.

  • 5. Data: 2005-12-20 16:17:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "brytra" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i wlepiła mu mandat 100 zł kolega odmówł przyjęcia więc sprawa ląduje w
    > sądzie gordzkim tutaj pojawiają sie moje pytania co doradzić koledze ?

    poszukaj w archiwum na ten tenat, bylo wyszczegolnione dokladnie gdzie nie
    mozna spozywac
    alkoholu oraz napisane gdzie nalezy sprzwadzic czy przypadkiem nie ma
    dodatkowych zakazow.
    Policanci i straznicy czasem bezprawnie wlepiaja takie mandaty tzn w
    miejscach gdzie akurat mozna pic
    wykorzystujac niewiedze jelenia.

    P.

  • 6. Data: 2005-12-20 18:33:19
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    brytra wrote:
> [...]
    > sądzie gordzkim tutaj pojawiają sie moje pytania co doradzić koledze ? jaki

    Ja bym z ciekawości przetestował linię obrony pod tytułem: proszę mi
    udowodnić, że to był alkohol - on może zawsze mówić, że piwo
    bezalkoholowe. Bo przecież nie wzieli próbek?

  • 7. Data: 2005-12-20 18:37:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Szawurski napisał(a):

    > Ja bym z ciekawości przetestował linię obrony pod tytułem: proszę mi
    > udowodnić, że to był alkohol - on może zawsze mówić, że piwo
    > bezalkoholowe. Bo przecież nie wzieli próbek?

    I pewnie tak mówił jak odmawiał przyjęcia mandatu - bo inaczej pewnie
    teraz mu nikt nie uwierzy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 8. Data: 2005-12-20 18:44:15
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Johnson wrote:

    > I pewnie tak mówił jak odmawiał przyjęcia mandatu - bo inaczej pewnie
    > teraz mu nikt nie uwierzy.

    Ja to nie wiem, ale czy sąd grodzki to jakiś trybunał wyjęty spod
    działania konstytucji? Odmawiając przyjęcia mandatu człowiek nie ma
    obowiązku dzielić się swoimi motywacjami. A kwestia wiary nie ma tu nic
    do rzeczy - obowiązkiem organów ścigania jest zabezpieczyć dowody, a
    obwiniony nie ma obwiązku tego ułatwiać. I to policja ma udowodnić, że
    tam był alkohol, a nie odwrotnie.. tak mnie przynajmniej w szkołach
    uczyli....

  • 9. Data: 2005-12-20 18:49:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Odmawiając przyjęcia mandatu człowiek nie ma
    > obowiązku dzielić się swoimi motywacjami.

    Ale zazwyczaj się dzieli. A policjanci wpisują to w taką specjalną
    rubryczkę. I sąd sobie czyta obwiniony odmówił mandatu, bo ... A jako
    obwiniony chcę zmienić "swoją wczesniejsza wersję" to nie wiem czy sąd
    mu uwierzy. To kwestia oceny dowodów, a nie konstytucji.

  • 10. Data: 2005-12-20 18:54:28
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Johnson wrote:

> [...]
    > obwiniony chcę zmienić "swoją wczesniejsza wersję" to nie wiem czy sąd
    > mu uwierzy. To kwestia oceny dowodów, a nie konstytucji.

    To jest jedynie zeznanie policjanta. Obwiniony powie, ze policjant
    musiał to sobie z palca wyssac na jakims długim nocnym dyzurze, a w
    ogole jego zdaniem to funkcjonariusz był pijany, co obwiniony skrzętnie
    zanotował sobie w kalendarzu i na dowód może sądowi pokazać.

    Podstawowa rzecz - sąd (jesli podchodzilby do sprawy rzetelnie) powinien
    wytknąć policji niewłaściwe zabezpieczenie dowodów.