  • 1. Data: 2014-04-29 20:55:03
    Temat: Petardy
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Sąsiad na posesji obok kilka razy w tygodniu strzela z petard i robi to
    przez cały rok. Wielokrotnie zwracałem mu uwagę, że straszy okoliczne ptaki,
    które przylatują na moją posesję i mnie też to przeszkadza. Mam psa na
    działce i on też ma psy. Można się przestraszyć. Jedynym powodem jest
    złośliwe działanie. Wczoraj rzucił petardę w moim kierunku. Wybuchła w
    odległości ok. 1 metra ode mnie. Co mówi prawo w tej kwestii? Czy można
    dowolnie używać materiałów pirotechnicznych kiedy się spodoba i czy można
    rzucać w kierunku ludzi? Za dużo ustaw /rozporządzeń by to przeglądać.
    Gdzieś zetknąłem się że strzelać można tylko 2 razy w roku(sylwester,nowy
    rok) ale nie jestem pewien.

    neelix

  • 2. Data: 2014-04-30 00:17:38
    Temat: Re: Petardy
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-29 20:55, neelix pisze:

    > Wczoraj rzucił petardę w moim kierunku. Wybuchła w odległości
    > ok. 1 metra ode mnie. Co mówi prawo w tej kwestii?

    Że należy wyłączyć światła mijania.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-04-30 09:44:38
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > rzucać w kierunku ludzi? Za dużo ustaw /rozporządzeń by to przeglądać.
    > Gdzieś zetknąłem się że strzelać można tylko 2 razy w roku(sylwester,nowy

    Zdaje się, że regulują to pszepisy lokalne,
    zwykle zakaz obowiązuje cały rok poza 31 grudnia i 1 stycznia.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d