  • 1. Data: 2014-04-28 23:47:23
    Temat: Sobota poczta
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Ech no...

    ... miałem przesyłkę do odebrania w sobotę. Jako że myślałem, że punkt
    odbioru nie jest czynny w sobotę to uznałem, że odbiorę w poniedziałek.
    Okazało się, że zdaje się był czynny a sobota nie jest dniem ustawowo
    wolnym, więc nie będzie przysługiwało mi ewentualne przywrócenie terminu.
    Nosz ... co za kraj :-)

  • 2. Data: 2014-04-29 21:18:59
    Temat: Re: Sobota poczta
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-28 23:47, John Kołalsky pisze:
> [...]
    > Okazało się, że zdaje się był czynny a sobota nie jest dniem ustawowo
    > wolnym, więc nie będzie przysługiwało mi ewentualne przywrócenie

    Podziękuj Gowinowi :)

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2014-05-01 01:52:32
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 23:47:23 UTC+2 użytkownik John Kołalsky
    napisał:
> [...]
    >
    > Okazało się, że zdaje się był czynny a sobota nie jest dniem ustawowo
    >
    > wolnym, więc nie będzie przysługiwało mi ewentualne przywrócenie terminu.

    Trzeba bylo, w sobote rano udac sie do rzeznika po swieza szyneczke na sniadanie,
    zamiast konsumowac to badziewie z supermarketu.
    Przy okazji, list od komornika by sie odebralo.