  • 1. Data: 2014-04-30 00:05:41
    Temat: Luksusy dla Trynkiewicza, wikt za darmo.
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Jak ujawnił wcześniej "Super Express", każdy, kto trafi do ośrodka w
    Gostyninie, ma mieć opracowany indywidualny program pobytu. Żaden z
    pacjentów nie może się bowiem nudzić i dlatego cały dzień ma mieć
    wypełniony zajęciami. Żeby zapewnić opiekę i terapię dla 10 osób,
    potrzeba będzie 77-osobowego personelu. Będzie m.in. jeden psychiatra,
    sześcioro psychologów, 14 pielęgniarek, 20 sanitariuszy i pracownicy
    ochrony. Będzie to kosztować ok. 7 mln zł rocznie.

    Gdzie dokładnie trafi Mariusz Trynkiewicz po decyzji sądu w Rzeszowie?
    Ośrodek dla seryjnych morderców i gwałcicieli mieści się w sercu Polski,
    wśród lasów Pojezierza Gostynińskiego. Wnętrza jednoosobowych pokoi są
    luksusowo wyposażone: lawendowe ściany, krzesła, barwne zasłony, narzuty
    na łóżko w meksykańskich kolorach, obrazy. Do dyspozycji biblioteczka,
    komputer, kawiarenka, biblioteka, stół do ping-ponga, a nawet grill!
    Każdy z oddziałów ma swoje akwarium.

    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/mariusz-trynkiewicz
    -w-sadzie-relacja-na-zywo_394987.html?photo=270535

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-04-30 00:18:58
    Temat: Re: Luksusy dla Trynkiewicza, wikt za darmo.
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z oddziałów ma swoje akwarium.
    >
    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/mariusz-trynkiewicz
    -w-sadzie-relacja-na-zywo_394987.html?photo=270535

    Porypało Cię? Gościu który odsiedział karę a więc jest wolny został znowu
    pozbawiony wolności.... zazdrościsz mu?

  • 3. Data: 2014-04-30 01:00:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-30 00:18, Jarek S. pisze:
    > U?ytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisa? w wiadomo?ci

    -w-sadzie-relacja-na-zywo_394987.html?photo=270535

    > Porypa?o Ci?? Go?ciu kt?ry odsiedzia? kar? a wi?c jest wolny zosta? znowu
    > pozbawiony wolno?ci.... zazdro?cisz mu?

    Popraw kodowanie.
    Bestia będzie mial tam lepiej niż na wolności. Taki rodzaj wczasów.

    --
    animka

  • 4. Data: 2014-04-30 08:54:57
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    -w-sadzie-relacja-na-zywo_394987.html?photo=270535

    > Popraw kodowanie.
    > Bestia będzie mial tam lepiej niż na wolności. Taki rodzaj wczasów.

    Może nie decydujmy za niego co? Zdaje się że jest pełnoletni

  • 5. Data: 2014-04-30 09:42:51
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    NIkt nie ma wątpliwość, że czterokrotne zbujstwo dzieci powninien mieć
    dożywocie.
    (no może duża część wyłałą by go na szafot, ale że w Polsce nie ma kary
    śmierci i uważam, że słusznie, wyjdzie z tego dożywocie.

    Tak więc wikt i tak by miał zapewniony.
    Myślę, że na nim robią doświadczenia, dlatego tam w obsłudze prawie sami
    psyholodzy, prawdopodobnie bez jego zgody, a może za zgodą?
    On nie umie żyć na wolności, w najlepszym wypadku doświadczenia takie
    polegają na pszywracaniu człowieka do życia w społeczeństwie po długim
    okresie odsiadki.

    Nie mogli zacząć od takiego po zwyczajnym odsiedzeniu 20 lat, bo by było to
    rażąco niezgodne z prawem, a na zamkniecie 4-krtonego zabujcy wszyscy
    zgadzają się, że może siedzieć niezgodnie z prawem.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 6. Data: 2014-05-02 22:06:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:
> [...]
    >
    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/mariusz-trynkiewicz
    -w-sadzie-relacja-na-zywo_394987.html?photo=270535

    zazdrościsz mu...

    co za debil...

  • 7. Data: 2014-05-03 12:10:20
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-05-02 22:06, Marek Dyjor pisze:

    -w-sadzie-relacja-na-zywo_394987.html?photo=270535

    > zazdrościsz mu...

    to jest kolejny stopien polskiej zawisci. Powszechna w Polsce jest
    zazdrość wobec osadzonych pt.: "nic nie robią, żarcie dostają, tv
    oglądają, opiekę medyczną bez kolejek dostają itd..."
    To jest słynna polska solidarność. Każdy pracuje na całą resztę, płaci
    kosmiczne podatki nic nie dostając wzamian. W Polsce jest taka
    mentalność biedaka wbudowana w samoswiadomość, ze nawet najbogatsi jak
    Solorz czy Krauze wciąż domagają się państwowego cyca.

    --
    @foe_pl

  • 8. Data: 2014-05-03 12:59:48
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-03 12:10, the_foe pisze:

> [...]
    > mentalność biedaka wbudowana w samoswiadomość, ze nawet najbogatsi jak
    > Solorz czy Krauze wciąż domagają się państwowego cyca.

    To nie jest zazdrość, tylko zwykłe wk...nie, o to że wyrządzili komuś
    szkodę/krzywdę/naruszyli prawo a w zamian za to sa jeszcze utrzymywani
    przez społeczeństwo z jego podatków.

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2014-05-03 13:27:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-03 12:59, Sonn pisze:

> [...]
    >>

    > To nie jest zazdrość, tylko zwykłe wk...nie, o to że wyrządzili komuś
    > szkodę/krzywdę/naruszyli prawo a w zamian za to sa jeszcze utrzymywani

    Powinni od razu mu odciąć fiuta czy głowę to już niepotrzebne byłoby
    utrzymywanie go.

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-05-03 16:10:07
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-03 13:27, animka pisze:

    -w-sadzie-relacja-na-zywo_394987.html?photo=270535

    > Powinni od razu mu odciąć fiuta czy głowę to już niepotrzebne byłoby
    > utrzymywanie go.

    A to też akurat żadne rozwiązanie

    --
    Sonn