  • 1. Data: 2014-04-28 23:49:04
    Temat: Wyrok wydany z rażącym naruszeniem prawa
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Jak zaskarża się wyrok wydany z rażącym naruszeniem prawa ? Chodzi o
    wnoszenie sprawy przez organ nieuprawniony.

  • 2. Data: 2014-04-29 15:45:54
    Temat: Re: Wyrok wydany z rażącym naruszeniem prawa
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Jak zaskarża się wyrok wydany z rażącym naruszeniem prawa ? Chodzi o
    > wnoszenie sprawy przez organ nieuprawniony.

    Nie to forum, tu są sami deletanci, amatoży,
    a jak fahowcy tylko ci złośliwi dający nieprawdziwe porady.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 3. Data: 2014-04-29 21:14:46
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-29 15:45, Stokrotka pisze:

    > Nie to forum, tu są sami deletanci, amatoży,
    > a jak fahowcy tylko ci złośliwi dający nieprawdziwe porady.

    Z dyletantów i amatorów jesteś tylko ty. Ponadto jesteś jednoosobowa
    reprezentacją 40-letnich niedojd życiowych i nastawionych pieniacko
    kretynów upośledzonych umysłowo w stopniu znacznym.

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2014-04-29 21:17:41
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-28 23:49, John Kołalsky pisze:
    > Jak zaskarża się wyrok wydany z rażącym naruszeniem prawa ? Chodzi o
    > wnoszenie sprawy przez organ nieuprawniony.

    A cos więcej? Np. jaki wyrok? Karny, cywilny, administracyjny wydany
    przez WSA?
    W przypadku cywilnego i karnego - apelacja do sądu II instancji. W
    przypadku wyroku WSA - do NSA

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2014-04-30 00:32:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl>

    > A cos więcej? Np. jaki wyrok? Karny, cywilny, administracyjny wydany przez
    > WSA?
    > W przypadku cywilnego i karnego - apelacja do sądu II instancji. W
    > przypadku wyroku WSA - do NSA

    Karny. Wykroczenie niewskazania kierującego na wniosek straży międzygminnej
    czy innego ciu...a. Wyroku nie kwestionowałem bo skąd ja mam wiedzieć, że
    nie są uprawnieni. No ale ostatnie wyroki TK i SN mi to uświadomiły. Zresztą
    nie wiem jak dokładnie jest.

  • 6. Data: 2014-04-30 20:02:18
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-30 00:32, John Kołalsky pisze:

> [...]
    > mam wiedzieć, że nie są uprawnieni. No ale ostatnie wyroki TK i SN mi to
    > uświadomiły. Zresztą nie wiem jak dokładnie jest.

    No to apelacja do Sądu Okręgowego właściwego miejscowo. O ile nie
    przegapiłeś terminu

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2014-04-30 21:27:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl>

    > No to apelacja do Sądu Okręgowego właściwego miejscowo. O ile nie
    > przegapiłeś terminu

    To mówię, że nie kwestionowałem wyroku bo nie znam się. Trzeba go jakoś
    wzruszyć. Nie wiem, nie miałem prawnika, to, że z rażącym naruszeniem,
    cokolwiek.