  • 1. Data: 2014-04-28 19:14:27
    Temat: mandat z art. 97 kodeksu wykroczeń
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Czy policjant wystawiając mandat z art. 97 kodeksu wykroczeń musi wskazać
    konkretny artykuł z prawa o ruchu drogowym ?
    Czy zapisuje to w notesie ?
    Czy zapisuje w notesie okoliczności wystawienia mandatu ?

  • 2. Data: 2014-04-28 22:56:49
    Temat: Re: mandat z art. 97 kodeksu wykroczeń
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 19:14:27 UTC+2 użytkownik Karol napisał:
    > Czy policjant wystawiaj�c mandat z art. 97 kodeksu wykrocze� musi wskaza�
    >
    > konkretny artykuďż˝ z prawa o ruchu drogowym ?
    >
    > Czy zapisuje to w notesie ?
    >
    > Czy zapisuje w notesie okoliczno�ci wystawienia mandatu ?

    Uwazam, ze notesy policjantow powinny byc upublicznione.

  • 3. Data: 2014-04-29 06:40:00
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Wisniewski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Uwazam, ze notesy policjantow powinny byc upublicznione.

    Zwłaszcza te z Twoimi danymi osobowymi i wpisem o tym, że zostałeś ukarany
    za sikanie w parku ;)

  • 4. Data: 2014-04-30 00:51:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    > Czy policjant wystawiając mandat z art. 97 kodeksu wykroczeń musi wskazać
    > konkretny artykuł z prawa o ruchu drogowym ?

    W ostateczności możesz takiego mandatu nie przyjąć.

    > Czy zapisuje to w notesie ?

    Notatniku - powinien

    > Czy zapisuje w notesie okoliczności wystawienia mandatu ?

    Co rozumiesz pod sformułowaniem "okoliczności"?

  • 5. Data: 2014-05-05 19:09:43
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Dnia Wed, 30 Apr 2014 00:51:02 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Karol" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W ostateczności możesz takiego mandatu nie przyjąć.

    > Notatniku - powinien

    > Co rozumiesz pod sformułowaniem "okoliczności"?

    no co zrobił, czy deptał trawnik, czy przejechał na czerwonym , czy
    przeszedł w niedozwolonym miejscu, a może przekroczył prędkość o 30 km/h

  • 6. Data: 2014-05-05 20:00:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no co zrobił, czy deptał trawnik, czy przejechał na czerwonym , czy
    > przeszedł w niedozwolonym miejscu, a może przekroczył prędkość o 30 km/h

    U mnie to nie są okoliczności, tylko czyn zabroniony. Okoliczności, to by
    były przykłądowo w czyim towarzystwie to zrobił. Ale odpowiadając na Twoje
    pytanie zatem - tak w notatniku opisuje, co to był za czyn