  • 81. Data: 2006-01-29 19:28:13
    Temat: Re: Petarda w szkole
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:drgjlo$c18$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie jest. Już kiedyś ten temat się przewijał jakiś rok temu.
    > On jest jakimś chorym tatusiem pokroju rambo, co to się za dużo filmów
    > naoglądał.

    " Roman Gawron - Społeczny Rzecznik Praw Nauczyciela "
    http://www.ergoforum.pl/index.php/ergo/co_nowego/kon
    ferencja_klubu_ergo_prawa_nauczyciela_i_prawa_rodzic
    a_w_szkole
    :-)

    P.

  • 82. Data: 2006-01-29 22:03:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman wrote:
    > Dnia Sun, 29 Jan 2006 09:47:36 -0600, witek napisał(a) w wiadomości:

    > A kiedyś, na początku naszej znajomości na tej grupie myślałem, że jesteś
    > poważny...

    Poważnie to można dyskutować z normalnymi ludźmi.

  • 83. Data: 2006-01-29 22:04:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:
> [...]
    > http://www.ergoforum.pl/index.php/ergo/co_nowego/kon
    ferencja_klubu_ergo_prawa_nauczyciela_i_prawa_rodzic

    Kolejny, któremu się czyny społeczne śnią i marzy o czasach kiedy po
    prostu dzwoniło się do Partii, a Partia wszystko załatwi.