  • 1. Data: 2006-01-25 12:25:16
    Temat: poczta piorytetowa
    Od: "Rafal Morawski" <r...@r...net>

    Witam

    wysyłam paczke za pobraniem pocztą piorytetową. z tego co wiem to paczka
    taka ma przyjsc do odbiorcy na drugi dzien w koncu za to place/
    teraz moje pytanie czy poczta ponosi odpowiedzialnosc jesli ten termin sie
    przedluzy i osoba oczekujaca dostanie zamowiona przesylke z lekkim
    opoznieniem za co wini mnie a to przeciez nie moja wina. czy mozna jakosc
    dochodzic winy u poczty moze jakies odszkodowanie?

  • 2. Data: 2006-01-25 13:08:13
    Temat: Re: poczta piorytetowa
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Rafal Morawski porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > taka ma przyjsc do odbiorcy na drugi dzien w koncu za to place/
    > teraz moje pytanie czy poczta ponosi odpowiedzialnosc jesli ten termin
    Byly podobne pytania dot. listow priorytetowych. Z tego co pamietam
    priorytet oznacza ze przesylka powinna dotrzec w okreslonym czasie
    (czyli np na drugi dzien). Ale slowo "powinna" jest tu kluczowe.
    Poszukaj w archiwum i sprawdz w regulaminie poczty co poczta oferuje w
    ramach priorytetu.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-25 13:45:13
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    priorytet = o ile pamietam 70-90 % przesylek nadanych do okreslonej godziny
    ma dotrzec do nadawcy nastepnego dnia

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-01-25 15:20:33
    Od: "K." <k...@o...pl>