eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Problemy z platforma pre-paid w Plusie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 1. Data: 2006-01-25 15:57:31
    Temat: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Arek O<a...@g...pl>

    Witajcie!
    W ciagu ostatnich kilku dni firma Plus ma dos spore klopoty z opanowaniem usterki
    platformy pre-paid (Simplus, PlusMIX i Sami Swoi). Problem polega na niezasadnym
    obciazaniu konta. Ja osobiscie w ciagu 2 dni stracilem 23 zl nie wykonujac przy tym
    zadnych polaczen, wysylajac kilka SMSow. Wszyscy(sic!) moi znajomi korzystajacy
    z tej platformy maja dokladnie ten sam klopot. Konta "wyczyszczone" do zera (lub
    nawet ponizej zera), brak mozliwosci wykonywania polaczen, w przypadku
    doladowania konta znowu srodki sa "wysysane"... Co robic w takim wypadku? Sam
    Polkomtel tlumaczy sie ze to nie ich wina tylko firmy obslugujacej ta platforme i ze
    oni sami nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci. Co w takim razie zwykly szary
    zjadacz chleba moze zrobic? Bardzo prosze o (powazne) sugestie.
    Pozdrawiam i z gory dziekuje!

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info


  • 2. Data: 2006-01-25 16:05:32
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Arek O napisał:
    [..]
    > Polkomtel tlumaczy sie ze to nie ich wina tylko firmy obslugujacej ta platforme i
    ze
    > oni sami nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci. Co w takim razie zwykly szary

    Buacha cha cha cha cha !!!!!! To inna firma ma koncesję na GSMa a oni
    jadą tylko na ich infrastrukturze??? Buacha cha cha cha cha !!!!!!!!!

    A tak bardziej serio.
    Te problemy nie są od wczoraj lecz od zeszłego roku i stale się
    nasilały, aż we wtorek w zeszłym tygodniu system załamał się całkowicie.
    Tyle, że wcześniej niewiele osób potrafiło się spostrzec gdy zostało
    sporadycznie okradzionych.

    To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię
    na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą,
    to zostaje ona automatycznie uznana.

    Jeżeli Ci napiszą bzdury jakie przytoczyłeś to wnieś sprawę do sądu przy
    UKE - www.uke.gov.pl

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net


  • 3. Data: 2006-01-25 16:08:01
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Arek napisał:
    [..]

    Dodam jeszcze, że także Era ma problemy z rozliczaniem prepaidów -
    znikają i pieniądze i pakiety minut.
    Na szczęście Era nie pajacuje i natychmiast zwraca "zaginięte" - trzeba
    jednak stale pilnować stanu konta :(


    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net


  • 4. Data: 2006-01-25 16:33:29
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Arek O<a...@g...pl>

    > To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię
    > na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą,
    > to zostaje ona automatycznie uznana.

    Mam zamiar napisac reklamacje tyle tylko, ze niestety nie spodziewajac sie takiego
    obrotu spraw nie kontrolowalem na tyle uwaznie stanu swojego konta by moc
    dokladnie okreslic jaka kwota zostala mi zabrana. Faktycznie zauwaylem kilka razy
    ze zadzwiajaco szybko stracilem swoje pieniadze ale uznalem ze prawdopodobnie
    pomylilem sie i dalem sobie z tym spokoj.
    Czy pomimo tego, ze nie okresle dokladnie kwoty ktora stracilem moja reklamacja
    zostanie w miare powaznie potraktowana?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info


  • 5. Data: 2006-01-25 16:45:21
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Arek O napisał:
    [..]
    > Czy pomimo tego, ze nie okresle dokladnie kwoty ktora stracilem moja reklamacja
    > zostanie w miare powaznie potraktowana?

    Tu jest opisane co musi zawierać reklamacja

    http://www.uke.gov.pl/urtip/index.jsp?place=Lead08&n
    ews_cat_id=71&news_id=722&layout=1&page=text


    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net


  • 6. Data: 2006-01-25 17:55:34
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Arek O<a...@g...pl>

    Bardzi Ci dziekuje kolego, imienniku :) Arku! Ostatni link, jak sadze, bedzie bardzo
    pomocny.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info


  • 7. Data: 2006-01-25 18:12:04
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    news:dr87ku$1ce$1@inews.gazeta.pl...

    > To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię
    > na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą,
    > to zostaje ona automatycznie uznana.

    Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto tu
    jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany
    nabywca konretnego kodu?

    A nawet jezeli zostanie automatycznie uznana "z automatu", to co dalej?

    sz.



  • 8. Data: 2006-01-25 18:28:43
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szomiz napisał:
    > Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto tu
    > jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany
    > nabywca konretnego kodu?

    Oczywiście, że ten kto korzysta z usługi.

    > A nawet jezeli zostanie automatycznie uznana "z automatu", to co dalej?

    Monit o zapłatę lub dodanie kasy do konta, z braku odzewu sprawa do sądu
    o wydanie nakazu zapłaty, komornik i wszystko na temat.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net


  • 9. Data: 2006-01-25 19:04:42
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    news:dr8g1m$ai5$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik szomiz napisał:
    > > Hola hola. To jest prepaid! Reklamacja musi zawierac dane abonenta. Kto
    tu
    > > jest abonentem? Nierejestrowany nabywca karty SIM, czy nierejestrowany
    > > nabywca konretnego kodu?
    >
    > Oczywiście, że ten kto korzysta z usługi.

    Art. 2.
    Określenia użyte w ustawie oznaczają:
    1) abonent - podmiot, który jest stroną umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych, zawartej na piśmie z operatorem lub z podmiotem
    udostępniającym usługi telekomunikacyjne,

    I tylko sie zastanawiam, czy niechec do rejestrowania prepaidowcow wynikala
    aby na pewno z obawy o zmniejszenie sprzedazy...

    sz.



  • 10. Data: 2006-01-25 19:09:21
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Arek O<a...@g...pl>

    To moze rzuce troche swiatla na ta sprawe. W przypadku Samych swoich i Simplusa
    faktycznie moga sie pojawic problemy jednak kupujac MIXa podpisuje sie
    tradycyjna umowe z danymi osobowymi i wszystkimi innymi potrzebnymi
    informacjami.
    W moim przypadku jest to MIX, co oznacza, ze podpisalem umowe na swiadzczenie
    "jakichstam" uslug i teraz Polkomtel powienien - przynajmniej z zalozenia -
    wywiazywac sie z tej umowy.
    A co w takim razie poradzic niezarejestrowanym uzytkownikom pre-paida...?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1