  • 1. Data: 2006-01-25 13:27:37
    Temat: Sport kwalifikowany
    Od: "ZauraK" <n...@n...none>

    Witam.
    Czy spotkał się ktoś z uchwałą na szczeblu samorządu gminnego uchwalonej na
    podstawie ustawy o sporcie kwalifikowanym, która dotyczy stypendiów
    sportowych ?
    Przeszukałem już kilkanaście BIPów gmin w Polsce i nie znalazłem nigdzie
    takiej uchwały.

    Ewentualnie proszę o podanie nazwy gminy gdzie są wypłacane takie stypendia.

    ZauraK

  • 2. Data: 2006-01-25 15:02:58
    Temat: Re: Sport kwalifikowany
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    ZauraK napisał(a):
> [...]
    > takiej uchwały.
    >

    > Ewentualnie proszę o podanie nazwy gminy gdzie są wypłacane takie stypendia.

    Tak. Powiat Pajęczno woj. łódzkie

    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 3. Data: 2006-01-25 16:00:03
    Od: a <...@c...pl>

  • 4. Data: 2006-01-30 07:46:39
    Od: "ZauraK" <n...@n...none>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Powiat Pajęczno woj. łódzkie

    Nie widzę uchwały w BIPie na temat stypendiów.
    Czy nie została opublikowana ?
    Szukałem wg sesji RM z okresu od sierpnia 2005 do grudnia 2005.

    ZauraK