  • 1. Data: 2006-01-25 14:13:00
    Temat: PD: Re: CIGNA STU SA - oszusci??
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    nie,

    ale ich to g... obchodzi..
    smieja mi sie prosto w oczy... no i te wyliczenia, z ksiezyca...

    Dnia 25-01-2006 o godz. 14:48 Lookasik <l...@p...o2.pl> napisał(a):
    > jestes Vatowcem ???
    >
    > pozdrawiam

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Cameron Diaz i Toni Collette w filmie SIOSTRY
    W kinach od 27 stycznia 2005 r.
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Fsiostry.html&sid=641

  • 2. Data: 2006-01-25 16:33:12
    Temat: Re: Re: CIGNA STU SA - oszusci??
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik ""Łukasz Kuźma"" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie,
    >
    > ale ich to g... obchodzi..
    > smieja mi sie prosto w oczy... no i te wyliczenia, z ksiezyca...

    odpowiadaj pod postem

    jezeli ich wyliczenia sa zanizone i nie chca wyplacic brutto to proponuje
    wezwac ich do zaplaty z informacja ,ze w razie bezskutecznego uplywu
    termninu sprawa zostanie skierowana na droge post sadowego a pozniej do sadu
    o nakaz w trybie upominawczym... zakladam ,ze na wszytsko papiery masz

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-26 07:34:45
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > odpowiadaj pod postem
    przepraszam, ale czasami jakos tak robie w przypadku krotkiej odpowiedzi, chyba nie
    jest to dobrze widziane ;))

> [...]
    > sadu
    > o nakaz w trybie upominawczym... zakladam ,ze na wszytsko papiery masz
    pytanie co to znaczy wszystkie, czy czegos przede mna nie ukryli.
    A teraz mam inne pytanie: protokół naprawczy szkody a szczegółowy kosztorys. Jaką moc
    prawna ma taki protokół? Ja go podpisałem, że z tym sie zgadzam. A potem dostalem
    kosztorys, ktory moim zdaniem niewiele ma wspolnego (poza moimi danymi) z
    protokolem.

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Anja Garbarek, córka Jana Garbarka. Briefly Shaking, 4
    album artystki jest najbardziej pomysłowym i śmiałym
    jej projektem. Pełna kontrastów płyta już w sklepach!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Fgarbarek.html&sid=638