  • 11. Data: 2006-08-10 12:59:12
    Temat: Re: Perfum a ugryzienie owada...
    Od: "ANGiE" <h...@W...fm>

    news:yj7sa6mcvexy$.dlg@int.dyndns.org.invalid...
    > ANGiE <h...@W...fm> w

    > Nie ma, a dwa razy w Twojej wypowiedzi sie znalazło ;->

    Ale w innym przypadku :P

    Angie

  • 12. Data: 2006-08-10 13:10:22
    Od: zynov <z...@g...pl>

    Jolanta Pers napisał(a):

    > Nic takiego jak "ten perfum" nie istnieje, przynajmniej w poprawnej
    > polszczyźnie. Nie mogła Ci więc kobieta spryskać nadgarstka czymś, co nie
    > istnieje. A już plątanie się w zeznaniach (to w końcu były perfumy czy
    > dezodorant?) jest dobitnym dowodem na to, że coś ściemniasz...

    Pomijając już fakt, że owady, w Polsce potocznie zwane "bąkami", nie
    żądlą a kąsają.

    Coś tu śmierdzi i ktoś za to beknie ;)

    Pozdreaux.

  • 13. Data: 2006-08-10 13:12:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    zynov napisał(a):

    > Pomijając już fakt, że owady, w Polsce potocznie zwane "bąkami", nie
    > żądlą a kąsają.

    AFAIK bąkami nazywa się trzmiele, a te jak najbardziej mają żądło.

  • 14. Data: 2006-08-10 13:17:13
    Od: zynov <z...@g...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > AFAIK bąkami nazywa się trzmiele, a te jak najbardziej mają żądło.

    Nazwa potoczna zmienia się wraz z regionem, w którym jest używana. Nie
    napisałem, że ta nazwa jest używana w _całej_ Polsce. :)

    Inne nazwy potoczne tego owada to giez (liczba mnoga: gzy) oraz mucha
    końska.

    Najlepiej jednak wie pan Niesiołowski, poseł muchołap.

  • 15. Data: 2006-08-10 13:20:51
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

    > nastepnego dnia w pracy wdala sie infakcja i poszlo zakazanie przez cale
    > ramie prawie

    hmmm, to jak teraz piszesz tak dlugi post tym nieszczesnym zakazonym
    bolejacym ramieniem ??

    > az do klatki piersiowej...

    obawiam sie (jak i inni) ze to zakazenie poszlo ci o wiele wyzej :))

    Tomek

  • 16. Data: 2006-08-10 13:31:16
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tomasz Pyra porozsypywal nastepujace haczki:
    > AFAIK bąkami nazywa się trzmiele, a te jak najbardziej mają żądło.
    IHMO bąk#trzmiel (aczkolwiek niektorzy je myla)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/B%C4%85kowate
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trzmiel

    --
    badzio

  • 17. Data: 2006-08-10 13:35:03
    Od: "castrol" <j...@b...wywalto.pl>

    > Nie ma, a dwa razy w Twojej wypowiedzi sie znalazło ;->

    LOL. Po prostu slowo "perfumy" nie wystepuje w liczbie pojedynczej jak drzwi
    czy skrzypce :) Okreslenie np producent perfum jest jak najbardziej
    poprawne.

    Jacek

  • 18. Data: 2006-08-10 14:08:46
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    > LOL. Po prostu slowo "perfumy" nie wystepuje w liczbie pojedynczej jak drzwi
    > czy skrzypce :)

    Albo konopie :P

  • 19. Data: 2006-08-10 14:13:11
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Andrzej napisał(a):
    > dezodarantu
    > perfum
    > urzadlic
    > infakcja
    > zakazanie
    > terpai
    > morlane

    Najpierw kup sobie słownik poprawnej polszczyzny, lub wróć do
    podstawówki, gdyż nie nabyłeś umiejętności posługiwania się polskim
    językiem...

    Słowa pozostawione wyżej nie są po polsku!!!

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 20. Data: 2006-08-10 14:27:14
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

    > Najpierw kup sobie słownik poprawnej polszczyzny, lub wróć do podstawówki,
    > gdyż nie nabyłeś umiejętności posługiwania się polskim językiem...

    chciaz facet nie ma racji i jego post jest dosc bez sensu to rownie
    bezsensowne
    sa dyskusje na temat czyis literowek w pisamch tak nieoficjalnych jak grupy
    dyskusyjne

    Tomek