  • 1. Data: 2006-08-10 11:24:24
    Temat: drugie dziecko z druga kobieta - wysokosc alimentów
    Od: "Emilia" <e...@i...pl>

    Dzien dobry!

    Wchodze na sciezke wojenna z bylym partnerem i sprawa, która
    mam z nim do zalatwienia to pieniadze na dziecko. Przedstawie
    pokrótce swoja sytuacje. Bylismy ze soba 3,5 roku. Maly
    skonczyl rok. Nie bylismy malzenstwem. Nie pracowalam i nadal
    nie pracuje. Chce sie od niego wyprowadzic, poszukac pracy i
    zaczac nowe zycie. On ma 10-letnia córke z inna kobieta. Na
    tamto dziecko placi od poczatku 600zl. Zarabia 5000zl brutto. Ma
    dwa mieszkania, z czego jedno wynajmuje. I tu moje pytania:
    1. Jakiej wysokosci alimentów moge oczekiwac?
    2. Czy w sprawie o alimenty mozna uwzglednic równiez moja
    kiepska obecnie sytuacje finansowa?
    3. Czy w takiej sytuacji sad moze przyznac opieke nad dzieckiem
    ojcu?

    Dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2006-08-10 13:32:25
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Uzytkownik "Emilia" <e...@i...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    Dzien dobry!

    Wchodze na sciezke wojenna z bylym partnerem i sprawa, która
    mam z nim do zalatwienia to pieniadze na dziecko.

    *************
    a nie mozna po dobroci ???

[...]

    oczekiwac ~500-600, zadac w poziwe powinnas 1000 zl

    2. Czy w sprawie o alimenty mozna uwzglednic równiez moja
    kiepska obecnie sytuacje finansowa?

    tak.... ale w pozie nie rozpisuj sie o tym ,zeby nie wyszlo , ze domagasz
    sie pieniedzy dla siebie

    3. Czy w takiej sytuacji sad moze przyznac opieke nad dzieckiem
    ojcu?

    liczy sie dobro dziecka..... co znaczy w takiej sytuacji????