  • 1. Data: 2006-08-10 09:14:55
    Temat: ciąża a nowa umowa
    Od: "wiola" <w...@w...pl>

    Witam! Mam takie pytanko: jestem w 8 miesiacu ciąży i obecnie jestem juz na
    zwolnieniu chorobowym, ponieważ jestem pracownikiem fizycznym. Termin porodu
    mam na październik więc jak wszystko pójdzie w porzadku to okres urlopu
    macierzyńskiego skończy mi sie w połowie lutego. Problem jest w tym że umowę w
    pracy ( to jest moja druga umowa) mam do konca roku. Jak to się przedstawia z
    przedłuzeniem umowy, czy pracodawca musi mnie przyjac przez okres do
    ukończenia urlopu macierzynskiego czy od stycznia mogę byc zwolniona. Chodzi
    mi głównie o ciągłośc pracy.
    Dziekuję za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-10 09:35:50
    Temat: Re: ciąża a nowa umowa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wiola" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 8 miesiacu ciąży i obecnie jestem juz na
    > Termin porodu
    > mam na październik

    tak w kwestii formalnej, ale jesli jestes czlowiekiem to jest to raczej
    niemozliwe ;)

  • 3. Data: 2006-08-10 10:56:46
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik szerszen napisał:

    > tak w kwestii formalnej, ale jesli jestes czlowiekiem to jest to raczej
    > niemozliwe ;)

    Czemu nie? Powiedzmy, że jest teraz ok. 30go miesiąca. Wszystko się zgadza.

  • 4. Data: 2006-08-10 11:25:03
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    zbihniew <z...@a...me> napisał(a):

    > Czemu nie? Powiedzmy, że jest teraz ok. 30go miesiąca. Wszystko się zgadza.

    Trzydziestego miesiąca ciąży? Panowie, obcy pisywali dotąd głównie na SF-Fa,
    a i tam rzadko się ujawniali.

    --
    JoP

  • 5. Data: 2006-08-10 12:10:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zbihniew" <z...@a...me> napisał w wiadomości

    > Czemu nie? Powiedzmy, że jest teraz ok. 30go miesiąca. Wszystko się
    > zgadza.

    bardzo naciaganie, to by sie zgadzalo jakby dopiero co sie wlasnie
    rozpoczal 8 miesiac, a termin byl na samiuski poczatek pazdziernika, moze
    tak jest :) ale napisane tekst napisany jest w taki sposob ze akurat
    pierwsze co czlowiekowi na mysl przychodzi to 10-cio miescieczna ciaza

    wez pod uwage ze mamy dopiero 10-08, a wiec do pazdziernika mamy ponad 1,5
    miesiaca, stwierdzenie jestem w 8 miesiacu tez raczej kojazy sie bardziej
    z faktem ze ten miesiac jest juz zaawansowany, wiec termin razej koniec
    sierpnia powinien byc ;)

    wiem czepiam sie, ale jak juz napisalem moje pierwsze skojazenie bylo
    wlasnie takie jak powyzej

  • 6. Data: 2006-08-10 12:21:32
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Jezli dobrze zrozumilem umowa o prace zostala zawarta na czas okrlony do
    kona grudnia. Zatem wobec faktu, iż urodzisz przed tym terminem umowa
    rozwiaze ie z uplywem czasu n jaki zostala zawarta

  • 7. Data: 2006-08-10 15:33:06
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik Jolanta Pers napisał:

    > Trzydziestego miesiąca ciąży? Panowie, obcy pisywali dotąd głównie na SF-Fa,
    > a i tam rzadko się ujawniali.

    :P

    Moja pomyłka. Oczywiście tygodnia.

  • 8. Data: 2006-08-10 15:56:04
    Od: "wiola" <w...@w...pl>

> [...]
    > miesiaca, stwierdzenie jestem w 8 miesiacu tez raczej kojazy sie bardziej
    > z faktem ze ten miesiac jest juz zaawansowany, wiec termin razej koniec

    termin mam 2 pazdziernik a jak wiadomo 9 msc liczy sie ukonczone a nie
    rozpoczęty 9 miesiac

  • 9. Data: 2006-08-11 02:59:27
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    umowa
    > rozwiaze ie z uplywem czasu n jaki zostala zawarta

    Uzupełnię, że od 01.01.2007 r. wypłatę zasiłku macierzyńskiego
    przejmie ZUS.
    Później pozostaje zarejestrowanie się w urzędzie pracy lub poszukanie
    nowej pracy.

    wa