  • 1. Data: 2006-08-09 16:06:30
    Temat: Nowe stawki taksy notarialnej - gdzie znalezc?
    Od: "jola" <j...@p...pl>

    Czy ktoś wie, gdzie można znaleźć najnowsze stawki taksy notarialnej?
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-08-10 06:09:25
    Temat: Re: Nowe stawki taksy notarialnej - gdzie znalezc?
    Od: d...@o...pl

    notariusze nie mają ściśle ustalonej taksy, od jego samego zależy
    ile skasuje, mają wyznaczony tylko górny próg ("nie więcej
    jak...."), ustalony w ustawie.

  • 3. Data: 2006-08-10 07:15:22
    Od: wombi <j...@d...pl>

    jola napisał(a):
    > Czy ktoś wie, gdzie można znaleźć najnowsze stawki taksy notarialnej?

    Ale sie uparlas. Teraz bedziesz co 5 min. nowy watek zakladac?

  • 4. Data: 2006-08-10 16:00:07
    Od: "jola" <j...@p...pl>

    > Ale sie uparlas. Teraz bedziesz co 5 min. nowy watek zakladac?

    Ten post był pierwszy, nie pojawił się, więc wysłałam nowy, jeśli tak bardzo
    cię tym zdenerwowałam, to przepraszam.
    Pozdrawiam,