  • 1. Data: 2006-08-10 11:01:27
    Temat: Perfum a ugryzienie owada...
    Od: "Andrzej" <x...@w...pl>

    jednak zycie jest pelne zaskakujace i mnoy sie od roznych nieoczekiwanych
    splotow i sytuacji
    przedwczoraj bedac w sklepie Drogeria sprzedawczyni prysnela mi probke
    dezodarantu
    na nadgarstek nie bede przytaczal tutaj marki ale jest to powszechny meski
    perfum zaczynjacy
    sie na litere A. Wychodzac ze sklepu i wsiadajac do samochodu zauwazylem na
    dloni owada
    potocznie nazywanego Bąkiem, szybko go stracilem jednak zdarzyl mnie
    urzadlic
    doslownie od drzwi sklepu do auta mialem moze 3metry a jednak maly zbieg
    okolicznosci
    przelatujacy owad perfumy na dloni natychmiastowo go zwabily
    patrzac na ukoszenie nie bylo widac zadnego ubocznego efektu wiec
    posmarowalem tylko
    ow miejsce profilaktycznie masiac na F...(zalecana przez aptekarke)
    nastepnego dnia w pracy wdala sie infakcja i poszlo zakazanie przez cale
    ramie prawie
    az do klatki piersiowej... skutek jest taki iz obecnie jestem na antybiotyku
    zastrzykach
    i innych lekarstwach ktorych obency kosz zblizyl sie do 80zl a niewiadomo
    czy po jutrzejszej
    wizycie cos sie odmieni i nie trzeba bedzie zastosowac innej terpai gdyz w
    tych przypadkach
    po prostu nie ma reguly w leczeniu...
    pomijajac juz straty fizyczne i morlane:) bo niezalezy mi sie z tego powodu
    awanturowac
    i procesowac chcialbym uslyszec jakas opinie na temat podobnych sytuacji i
    wypadkow
    co zrobic napisac do producenta? (lekarka zaleca wypisanie zwolnienia)
    lagodnym tonem? oczywiscie mam paragon swiadkow itp

  • 2. Data: 2006-08-10 11:18:13
    Temat: Re: Perfum a ugryzienie owada...
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Andrzej" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > co zrobic napisac do producenta? (lekarka zaleca wypisanie zwolnienia)
    > lagodnym tonem? oczywiscie mam paragon swiadkow itp

    równie dobrze skuszona zapachem mogła na Ciebie wpaść piękna kobieta słusznej
    masy i Cie połamać....
    Polska to nie USA
    może sprzedawce lodów też będziesz ścigał jak Cie osy napadną?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-08-10 11:21:56
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Andrzej <x...@w...pl> napisał(a):

    > powszechny meski perfum zaczynjacy sie na litere A.

    Nic takiego jak "ten perfum" nie istnieje, przynajmniej w poprawnej
    polszczyźnie. Nie mogła Ci więc kobieta spryskać nadgarstka czymś, co nie
    istnieje. A już plątanie się w zeznaniach (to w końcu były perfumy czy
    dezodorant?) jest dobitnym dowodem na to, że coś ściemniasz...

    --
    JoP

  • 4. Data: 2006-08-10 11:49:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej wrote:

> [...]
    > co zrobic napisac do producenta? (lekarka zaleca wypisanie zwolnienia)
    > lagodnym tonem? oczywiscie mam paragon swiadkow itp

    ROTFL

    Chyba faktycznie ci to użądlenie solidnie zaszkodziło ;->

  • 5. Data: 2006-08-10 12:19:40
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL
    >
    > Chyba faktycznie ci to użądlenie solidnie zaszkodziło ;->

    dlatego słusznie chce dochodzić odszkodowania ;)

    --
    Schwester

  • 6. Data: 2006-08-10 12:25:58
    Od: "Andrzej" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > dlatego słusznie chce dochodzić odszkodowania ;)

    nie chodzi o odszkodowanie
    stale sie jakies tam nieszczescie
    przeciez kazdy produkt moze miec jakies wady
    ile razy cos bywlo wycofywane z rynku bo to i tamto
    pytam sie co zrobic.. jesli ow perfum kusi owady to chyba
    nie jest to najszczesliwsza wiadomosci dla producenta?

  • 7. Data: 2006-08-10 12:40:42
    Od: "ANGiE" <h...@W...fm>

    >jesli ow perfum

    Juz ci mowiono, ze nie ma w jezyku polskim slowa "perfum".

    >kusi owady to chyba
    > nie jest to najszczesliwsza wiadomosci dla producenta?

    Co znaczy kusi? Opadł Cie rój owadów? zlecialy sie wszystkie owady z
    okolicy? Nie uwazasz, ze jedno uzadlenie to za malo, aby tak histeryzowac?
    Poza tym, zmartwie cie - sporo perfum [wszystkie z nuta kwiatowa] maja
    tendencje do przywabiania owadow. Podobnie jak materialy z kwiatowym wzorem
    i slodkie napoje/pokarmy. Idac twoim tokiem myslenia nalezy zakazac
    produkcji wszystkich perfum o nucie kwiatowej, sukienek w kwiatki i sokow
    owocowych?

    Angie

  • 8. Data: 2006-08-10 12:47:53
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 Aug 2006 11:21:56 +0000 (UTC), Jolanta Pers napisał(a):

    > Nic takiego jak "ten perfum" nie istnieje

    W słowniku poprawnej polszczyzny nie, ale w gwarze tak.
    W końcu jak krakusy "wychodzą na pole" to Ci z północy
    mogą "kupować perfum" ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2006-08-10 12:51:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pytam sie co zrobic.. jesli ow perfum kusi owady to chyba
    > nie jest to najszczesliwsza wiadomosci dla producenta?

    o masz, to ja juz myslalem ze tobie o to zakazenie idzie, a tu o wabienie
    chodzi ;)
    a zsatanowiles sie choc przez chcile jak bys chcial to udowodnic?
    ile by cie to mialo kosztowac itd?

  • 10. Data: 2006-08-10 12:52:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    ANGiE <h...@W...fm> w

    > Juz ci mowiono, ze nie ma w jezyku polskim slowa "perfum".

    > Poza tym, zmartwie cie - sporo perfum
    [...]
    > produkcji wszystkich perfum

    Nie ma, a dwa razy w Twojej wypowiedzi sie znalazło ;->

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]