  • 11. Data: 2012-12-30 09:08:31
    Temat: Re: Pełnomocnictwo
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:3...@b...poznan.pl...
    > sprawa zaczęła się od błahostki.
    > Chodziło o wymianę karty SIM bo nowy telefon obsługuje mniejsze simy.
    > Hasło do konta oraz wszelkie dane były znane.

    To sobie wytnijcie z większej karty sim. Ludzie to potrafią sobie utrudniać
    życie...

  • 12. Data: 2012-12-30 09:35:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-30 01:32, Budzik pisze:
    > Liwiusz, dlaczego naciągasz to co napisałem?
    > Przychodzę do punktu z właścicielem telefonu

    Dopiero teraz to napisałeś.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2012-12-30 16:55:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail q...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To sobie wytnijcie z większej karty sim. Ludzie to potrafią sobie
    > utrudniać życie...

    nie przyszło mi do głowy że tak można.
    również nie podpowiedziano mi tego na infolinii playa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 14. Data: 2012-12-30 16:55:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dopiero teraz to napisałeś.

    ok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 15. Data: 2012-12-30 17:35:12
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    wiadomości

    > nie przyszło mi do głowy że tak można.
    > również nie podpowiedziano mi tego na infolinii playa.

    Można, jednak trzeba mieć wzorzec położenia kontaktów na mikro simie.
    Bo niestety, nie z każdej strony tyle samo materiału zbywa.

  • 16. Data: 2012-12-31 10:26:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Dec 2012, t-1 wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

    > Można, jednak trzeba mieć wzorzec położenia kontaktów na mikro simie.
    > Bo niestety, nie z każdej strony tyle samo materiału zbywa.

    Tak przy okazji, niektóre SIMy są w postaci "obłamywalnej", można
    więc poprzetrząsać telefony znajomych w postaci wzorca miejsc
    obłamania.
    Również SIM od Aero2 jest w takiej (obłamywalnej) postaci :)

    pzdr, Gotfryd