  • 1. Data: 2012-12-28 18:50:43
    Temat: trójmiejskie q.wy w togach - macie to?
    Od: maruda <m...@n...com>

    Mignęło mi w radio, że dziś zapadły wyroki dla 6 osób, w tym adwokat i
    sędzia. Guglam, ale bezskutecznie.
    Ma ktoś-coś na ten temat?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2012-12-29 19:47:07
    Temat: Re: trójmiejskie q.wy w togach - macie to?
    Od: maruda <m...@n...com>

    Sam sobie muszę odpowiadać?
    Wrzucam linka, żeby nie umknęło, bo ta banda zrobi wszystko, żeby
    zamieść to pod dywan.

    http://kryminalne.trojmiasto.pl/Gdanski-adwokat-i-se
    dzia-skazani-n65101.html

    Takiej "niezawisłości" (bo wszak powinni wisieć!) gratuluję Wam, rodacy!
    Byle do przodu! Do EURuro.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2012-12-29 20:13:34
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-29 19:47, maruda pisze:
    > Sam sobie muszę odpowiadać?
    > Wrzucam linka, żeby nie umknęło, bo ta banda zrobi wszystko, żeby
> [...]

    Robi się coraz śmieszniej:

    Sędzia Magdalena Płonka podejrzana o ustawianie wyroków w porozumieniu
    ze znajomym adwokatem musi zapłacić 30 tys. zł kaucji i nie może
    wyjeżdżać z Polski. Podejrzana obciążyła też innych sędziów gdańskiego
    sądu.

    ... czekamy na głowy tych "innych" :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.