  • 1. Data: 2012-12-28 20:14:10
    Temat: mandat od SM a sprzedane auto
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    Moj ojciec dostal poczta od strazy miejskiej w warszawie mandat za
    przekroczenie predkosci w dniu 12.12.12
    Auto jednak zostalo sprzedane prawie 2 lata temu i widocznie ten ktos go
    nie przerejestrowal. Ojciec nawet nie ma uprawnien, bo stracil je 2 lata
    temu za jazde po wplywem.

    jak postepowac w takim przypadku ?

  • 2. Data: 2012-12-28 20:43:18
    Temat: Re: mandat od SM a sprzedane auto
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MrNoName wrote:
> [...]
    > Auto jednak zostalo sprzedane prawie 2 lata temu i widocznie ten ktos go
    > nie przerejestrowal. Ojciec nawet nie ma uprawnien, bo stracil je 2 lata

    a na mandacie nie jest napisane co robic?

    wybrac opcje, nie ja kierowalem i wskazuje na kierujacego.

    napisac, ze samochod zostal sprzedany, podac dane kiedy i komu i dla
    swietego spokoju, wlazac im w tylek dolaczyc umowa sprzedazy.

    i zabrac sie za sprawdzanie dlaczego samochod jest ciagle
    nieprzerejestrowany.
    sprzedaz zostala zgloszona w wydziale komunikacji i w ubezpieczeniu?

    bo za chwile zobaczycie ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny pod
    drzwiami, ktory bedzie chcial sporo wiecej od was

  • 3. Data: 2012-12-28 20:50:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2012 20:43, witek pisze:

    > wybrac opcje, nie ja kierowalem i wskazuje na kierujacego.

    A skąd ma wiedzieć, kto kierował?

  • 4. Data: 2012-12-28 20:51:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2012 20:14, MrNoName pisze:
    > Moj ojciec dostal poczta od strazy miejskiej w warszawie mandat za
    > przekroczenie predkosci w dniu 12.12.12
    > Auto jednak zostalo sprzedane prawie 2 lata temu

    [ciach]

    > jak postepowac w takim przypadku ?

    Normalnie. Odpisać "to nie mój pojazd - czepcie się właściciela". Można
    ewentualnie załączyć kopię umowy, jeśli nadal posiadacie.

  • 5. Data: 2012-12-28 20:54:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A skąd ma wiedzieć, kto kierował?

    a myslec umiesz?

  • 6. Data: 2012-12-28 20:59:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2012 20:54, witek pisze:

    > a myslec umiesz?

    Ja tak. Ty chyba nie za bardzo.

  • 7. Data: 2012-12-28 21:09:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ja tak. Ty chyba nie za bardzo.

    no to pomysl.

  • 8. Data: 2012-12-28 21:13:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2012 21:09, witek pisze:

    > no to pomysl.

    Teraz ty spróbuj... jeśli potrafisz.

    Nie może wskazać kierującego, bo nie wie kto kierował. Ba! Nawet
    aktualnego właściciela zasadniczo nie zna - wie tylko, komu on go sprzedał.

  • 9. Data: 2012-12-28 21:14:28
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    W dniu 2012-12-28 20:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Normalnie. Odpisać "to nie mój pojazd - czepcie się właściciela". Można
    > ewentualnie załączyć kopię umowy, jeśli nadal posiadacie.

    No wlasnie umowe ojciec gdzies zagubił. Pamieta ze w PZU zgłaszal
    sprzedaz wiec pewnie tam maja kopie umowy sprzedazy i wypowiedzenie oc.
    A nie wiadomo kto kierowal bo moze auto zostalo ponownie sprzedane.
    Nie wiem co jest na mandacie bo nie widzialem tego.
    Czy sprzedaz auta trzeba zglaszac w wydziale komunikacji ?

    moim zdaniem powinien odeslac pismo ze nie jest wlascicielem i kopie
    umowy (o ile zdobedzie). Jesli nie ma umowy to lipa i pewnie przyjdzie
    mu placici mandat
    Ale znajac jego to nic nie zrobi. Jakie moga byc konsekwencje ?

  • 10. Data: 2012-12-28 22:13:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Teraz ty spróbuj... jeśli potrafisz.
    >
    > Nie może wskazać kierującego, bo nie wie kto kierował. Ba! Nawet
    > aktualnego właściciela zasadniczo nie zna - wie tylko, komu on go sprzedał.

    ewidentnie masz klopoty z rozumieniem teksu pisanego.
    przeczytaj jeszcze raz co mu napisalem, potem dlugo pomysl i zastanow
    sie, czy ja mu w ogole kazalem wskazywac kierujacego.