  • 11. Data: 2021-08-24 19:56:37
    Temat: Re: Pasibrzuchy dobrze wyżywieni
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-23 o 19:24, Zbynek Ltd. pisze:

    > Czyli dziennie traciłaś jakieś 8000 kcal. Czyli np przebiegałaś dziennie
    > 140 km. Równa się piszesz bzdury. Kilogram tłuszczu to 7000 kcal.
    > Różnica w wadze to nie tylko spalone kalorie. Pomyśl.

    Leżąc w łóżku po operacji miałabym niby biegać? Mogło mi się tylko śnić.
    Nie napisałam o kaloriach tylko o kilogramach. Zresztą nie jestem
    dietetyczką i na kaloriach się nie znam.

    --
    animka

  • 12. Data: 2021-08-24 19:59:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-24 o 12:27, J.F pisze:

    > Albo zwyczajnie - porod :-)
    >
    > Bo chyba nie liposukcja :-)

    Operacja stawu biodrowego.

    --
    animka

  • 13. Data: 2021-08-24 20:02:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 19:59:09 +0200, Animka wrote:

    > Operacja stawu biodrowego.

    Jesli nie zakonczona amputacja nogi, to nie uzasadnia takiej utraty
    wagi :-)

    J.

  • 14. Data: 2021-08-24 20:35:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-24 o 20:02, J.F pisze:

    > Jesli nie zakonczona amputacja nogi, to nie uzasadnia takiej utraty
    > wagi :-)

    Jak się nie je, bo jedzenie (obiad) z np. wczorajszego dnia, którego
    ktos nie zjadł do końca. Itd, itd....
    Eot, bo mi się już niedobrze robi jak o tym pomyślę.

    --
    animka

  • 15. Data: 2021-09-06 12:17:48
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > 140 km. Równa się piszesz bzdury. Kilogram tłuszczu to 7000 kcal.
    > Różnica w wadze to nie tylko spalone kalorie. Pomyśl.

    strata wagi to nie tylko tłusz, chyba że on komus sie przelewa
    jak ktoś nie jest tłusty to traci białko i inne co kalorii mają malutko

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.