  • 1. Data: 2021-08-18 01:05:52
    Temat: Szkoły przekazują dane osobowe uczniów Microsoftowi
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Szkoły przekazują dane osobowe uczniów Microsoftowi

    https://gadzetomania.pl/28636,szkoly-wysylaja-dane-u
    czniow-microsoftowi

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-08-18 22:24:45
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.08.18 o 01:05, Animka pisze:
    > Szkoły przekazują dane osobowe uczniów Microsoftowi
    >
    > https://gadzetomania.pl/28636,szkoly-wysylaja-dane-u
    czniow-microsoftowi

    To jest ryzyko funkcjonowania w świecie cyfrowym. Każdy administrator
    tej czy innej bazy posiada dane i przetwarza te dane.

    tyle już o tym napisano, że nie chce mi się tu wklejać...

    Są jeszcze tacy mieszkańcy PL, co płacą tylko gotówką, listonosz
    przynosi 500+ , nie mają smartfona, a jak szkoła była zdalna, to dziecko
    siedziało w domu.

  • 3. Data: 2021-08-18 22:47:56
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-18 o 22:24, Krzysztof kw1618 pisze:

> [...]
    >
    > Są jeszcze tacy mieszkańcy PL, co płacą tylko gotówką, listonosz
    > przynosi 500+ , nie mają smartfona, a jak szkoła była zdalna, to dziecko

    Miałeś na myśli, że dziecko się nie uczyło, bo i komputera nie miało?
    Podobno było trochę takich sytuacji.

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-08-20 22:17:21
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2021.08.18 o 22:47, Animka pisze:

    > Miałeś na myśli, że dziecko się nie uczyło, bo i komputera nie miało?
    > Podobno było trochę takich sytuacji.

    U mnie na wsi znam takie dzieci w wieku 8, 11 z jednej rodziny, 12,13
    lat z innej rodziny.

  • 5. Data: 2021-08-21 17:25:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-20 o 22:17, Henryk Hajdan pisze:

    > U mnie na wsi znam takie dzieci w wieku 8, 11 z jednej rodziny, 12,13
    > lat z innej rodziny.

    Trzeba to zgłosić do szkoły. Przecież ktoś komputery powinien dotarczyć.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-08-21 18:47:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2021 17:25:27 +0200, Animka napisał(a):

    > Trzeba to zgłosić do szkoły. Przecież ktoś komputery powinien dotarczyć.

    Święty Mikołaj?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 7. Data: 2021-08-21 20:55:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znam takie, co na telefonie (7l., W-wa).

    -----

  • 8. Data: 2021-08-21 21:39:34
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Święty Mikołaj?

    Dla tych którym szkoła nie zapewni dostępu do komputera mops ma różne propozycje.

  • 9. Data: 2021-08-23 23:08:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 21 sierpnia 2021 o 20:55:31 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Znam takie, co na telefonie (7l., W-wa).

    To na telefonie jeszcze gorzej niż na niczym w ogóle?

  • 10. Data: 2021-08-23 23:11:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 21 sierpnia 2021 o 18:47:50 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Święty Mikołaj?

    W lockdownie widziałem takie plakaty na przystankach - i to w DC - "pomóż mikołajowi,
    przekaż nieużywany komputer dzieciom, które nie mogą się uczyć".
    Sad but true, jesteśmy w PL, już to wyparte z głów - ale zaraz wróci :(