  • 1. Data: 2021-08-22 19:46:47
    Temat: Pasibrzuchy dobrze wyżywieni
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Księżulków rząd pasie, ale chorzy w szpitalach to nie mają szans.
    Wiem to nawet po sobie. W ciągu 10 dni w szpitalu parę lat temu schudłam
    10 kg i wszystkie ubrania ze mnie spadały.

    https://www.medonet.pl/magazyny/odzywianie-w-chorobi
    e,jedzenie-w-szpitalu-za-6-zl-dziennie--pacjentka-po
    kazala-zdjecia,artykul,39841452.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-08-22 20:07:13
    Temat: Re: Pasibrzuchy dobrze wyżywieni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2021 o 19:46, Animka pisze:
    > Księżulków rząd pasie, ale chorzy w szpitalach to nie mają szans.
    > Wiem to nawet po sobie. W ciągu 10 dni w szpitalu parę lat temu schudłam
    > 10 kg i wszystkie ubrania ze mnie spadały.

    Rząd nie opłaca jedzenia w szpitalu. Podejrzewam, ze w tym jest problem.
    Szpitale dostają pieniądze ryczałtem i oszczędzają, na czym się da.

    Normy do 2020 roku - przykładowo - dla policjantów spadły tak nisko, że
    nikt nie był w stanie w nich się wyrobić, więc wypłacano policjantowi
    równoważnik - kilka złotych.

    Ponieważ darmowe jest leczenie, a nie wyżywienie chorego, moim zdaniem
    należałoby zabrać te pieniądze szpitalom, a dać możliwość zakupu
    wyżywienia w firmach kateringowych. i tak szpitale już chyba nie gotują.
    Sądzę, ze spokojnie taka firma ogarnęłaby kilka różnych menu i można by
    to wybrać. Tak robi wiele ośrodków wypoczynkowych przykładowo w
    Zakopanem. Tam jest to tak rozwinięte,m że jest kilka firm zajmujących
    się gotowaniem i dostarczaniem na adres.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-08-23 15:03:32
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Animka w

    > Księżulków rząd pasie,

    Pokażesz diete?

    > Wiem to nawet po sobie. W ciągu 10 dni w szpitalu parę lat temu schudłam
    > 10 kg i wszystkie ubrania ze mnie spadały.

    1 kilo na dzień? Czuyi masz obecnie 0.000995 kg musku. Nieźle.

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2021-08-23 15:25:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-23 o 15:03, TomN pisze:
    > Animka w

    > Pokażesz diete?

    Wystarczy jak przeczytasz gdzieś jakie pieniądze od rządu dostają.
    To, że są wypasieni to widać po ich twarzach.

    > 1 kilo na dzień? Czuyi masz obecnie 0.000995 kg musku. Nieźle.

    Hahaha

    Ważyłam przed pójściem do szpitala 51 kg, a po wyjściu po 10 dniach 41 kg.
    Po paru latach moja waga osiągnęla 50 kg, czyli teraz w normie.

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-08-23 19:24:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Animka napisał(a) :

> [...]
    >
    > Ważyłam przed pójściem do szpitala 51 kg, a po wyjściu po 10 dniach 41 kg.
    > Po paru latach moja waga osiągnęla 50 kg, czyli teraz w normie.

    Czyli dziennie traciłaś jakieś 8000 kcal. Czyli np przebiegałaś
    dziennie 140 km. Równa się piszesz bzdury. Kilogram tłuszczu to 7000
    kcal.
    Różnica w wadze to nie tylko spalone kalorie. Pomyśl.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 6. Data: 2021-08-24 02:14:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-23, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:
    > Ważyłam przed pójściem do szpitala 51 kg, a po wyjściu po 10 dniach 41 kg.
    > Po paru latach moja waga osiągnęla 50 kg, czyli teraz w normie.

    To jest zwyczajnie niemożliwe. No chyba, że:
    - amputowali Ci tam np. nogę
    - obżarłaś się / opiłaś czymś w miarę niskokalorycznym tuż przed
    przyjęciem do szpitala -> musiałoby byc tego z 7-8kg.
    - masz popsutą wage lub ważysz się w różnych, ciężkich/lekkich ubraniach

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2021-08-24 12:27:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 00:14:24 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > przyjęciem do szpitala -> musiałoby byc tego z 7-8kg.
    > - masz popsutą wage lub ważysz się w różnych, ciężkich/lekkich ubraniach

    Albo zwyczajnie - porod :-)

    Bo chyba nie liposukcja :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-08-24 12:30:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Aug 2021 20:07:13 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > należałoby zabrać te pieniądze szpitalom, a dać możliwość zakupu
    > wyżywienia w firmach kateringowych. i tak szpitale już chyba nie gotują.

    Nie gotuja.

    > Sądzę, ze spokojnie taka firma ogarnęłaby kilka różnych menu i można by
    > to wybrać.
    Tylko wtedy nie kosztowaloby 6zl, a 60 :-)

    > Tak robi wiele ośrodków wypoczynkowych przykładowo w
    > Zakopanem. Tam jest to tak rozwinięte,m że jest kilka firm zajmujących
    > się gotowaniem i dostarczaniem na adres.

    Widac jest wybor, to ceny sa srednie :-)

    Ale tak calkiem nie gotuja? Dostarczyc cieple jest ciezko ...

    J.

  • 9. Data: 2021-08-24 13:36:34
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F w

    > Albo zwyczajnie - porod :-)

    Specjalista od po(d)rodów... Ile razy rodziłeś? Ile razy 10 kilo po porodzie
    w 10 dni straciłeś?

    Pierdolisz jak zawsze

    > Bo chyba nie liposukcja :-)

    Opowiedz swoja historię, ale nie na usenecie...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2021-08-24 15:58:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-22-sierpnia-2021 o 19:46, Animka pisze:
    > wszystkie ubrania ze mnie spadały.

    Pokaż fotki ;-)