  • 1. Data: 2021-08-16 22:06:44
    Temat: Sąd się pomylił i wsadził do ciupy ale poszkodowana jest sobie winna bo nie przypilnowała...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Niedawno opisywałem że takie cuda dzieją się w papierkach spadkowych.

    A tu proszę PIERDOLONY SĄD nawet nie poczuwa się do odszkodowania
    porównywalnego jakie dostaje SĘDZIA niesłusznie posadzony.

    Prawda to że odszkodowania za nie słuszne SIEDZENIA zależą od zarobków
    delikwenta?

  • 2. Data: 2021-08-16 23:37:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2021 o 22:06, _Master_ pisze:
> [...]
    > porównywalnego jakie dostaje SĘDZIA niesłusznie posadzony.
    > Prawda to że odszkodowania za nie słuszne SIEDZENIA zależą od zarobków

    Dasz jakiegoś linka, żebym wiedział, o czym piszesz?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-08-17 10:47:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Prawda (jeśli mowa o odszkodowaniu), gdyż trzeba wykazać konkretną stratę.
    Ale zadośćuczynienie (pojęcie inne niż odszkodowanie za szkodę) już nie powinno.

    -----

  • 4. Data: 2021-08-17 22:48:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-16-sierpnia-2021 o 23:37, Robert Tomasik pisze:

    > Dasz jakiegoś linka, żebym wiedział, o czym piszesz?

    Na polsacie interwencja czy państwo w państwie...

    Ale po co ci to? Usprawiedliwienia nie znajdziesz.

    Bo że poszkodowana była kiedyś karana chyba Cię nie zainteresuje.

    Miesiąca nie popracowałbym w prywatnej firmie tak wykonując swoje OBOWIĄZKI.

  • 5. Data: 2021-08-17 23:50:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2021 o 22:48, _Master_ pisze:
    > Na polsacie interwencja czy państwo w państwie...

    To nawet nie chce mi się szukać. Nie wiem, jak to zdarzenie wyglądało,
    ale na pewno nie tak, jak w programie :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-08-18 10:05:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-17-sierpnia-2021 o 23:50, Robert Tomasik pisze:
    > To nawet nie chce mi się szukać. Nie wiem, jak to zdarzenie wyglądało,
    > ale na pewno nie tak, jak w programie :-)

    Mówi Ci to doświadczenie Sędziowskie? ;-)

    I pewnie to mniejsze ale zawsze odszkodowanie to ZMYŚLONE?

  • 7. Data: 2021-08-18 10:29:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-17-sierpnia-2021 o 10:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > Prawda (jeśli mowa o odszkodowaniu), gdyż trzeba wykazać konkretną stratę.
    > Ale zadośćuczynienie (pojęcie inne niż odszkodowanie za szkodę) już nie powinno.

    To ciekawe. Że komuś przyszło do głowy rozróżniać ZA ILE KTO SIEDZI.

    Że są na to dwa określenia to jest KURIOZUM.

    A co jeśli potencjalnie delikwent zrobiłby interes życia a zostało mu to
    bezprawnie uniemożliwione.
    Ech jacy ci "prawnicy" są ODSTRZELENI od życia, rzeczywistości,
    ROZUMU... ;-)

    Jest wielki opór przed MANDATAMI wg zarobków.

    A tu proszę. MOŻNA. ;-)

  • 8. Data: 2021-08-18 16:23:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.08.2021 o 10:05, _Master_ pisze:

    > Mówi Ci to doświadczenie Sędziowskie? ;-)
    > I pewnie to mniejsze ale zawsze odszkodowanie to ZMYŚLONE?

    NAwet nie chcesz powiedzieć, o czym chciałbyś z nami dyskutować, a ja
    mam sie odnieść do tego merytorycznie?

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2021-08-18 21:17:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja z Tobą nie dyskutuję.

    Publicznie OPIERDALAM kastę "lepszych ludzi" w oparciu o DRASTYCZNE
    zachowanie potwierdzone wyrokami.

    Nie musisz odpowiadać. Wystarczy że ktoś to przeczyta (choćby jedna
    osoba) i uchroni to go od zaniedbania KURWY SĘDZIOWSKIEJ skutkującego
    pustym portfelem czy nawet więzieniem.

    Tylko tyle i aż TYLE. ;-)

  • 10. Data: 2021-08-18 21:24:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.08.2021 o 21:17, _Master_ pisze:
    > Publicznie OPIERDALAM kastę "lepszych ludzi" w oparciu o DRASTYCZNE
    > zachowanie potwierdzone wyrokami.

    Oczywiście, tylko może warto to zrobić w taki sposób, by choć
    opierdalani wiedzieli, że ich opierdalasz, a pozostali kogo i o co.
    Tylko o to mi chodzi.

    --
    Robert Tomasik