  • 21. Data: 2004-02-26 10:18:41
    Temat: Re: Panie w męskiej szatni
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No i tego właśnie się obawiam :-)
    Oczywiście dawno wezwałbym niebieskich gdyby była szansa na ich przyjazd w
    rozsądnym czasie.
    I § potrzeba znać, żeby policmajstrom numerek podrzucić, a nie zmuszać do
    skrobania się pod czapką...
    JaC

  • 22. Data: 2004-02-26 11:54:57
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    i zwróc im uwagę stojąc z fiutem tuż przy jej twarzy kiedy siedzi i
    wpierdziela chipsy hehe.Zapytaj jeszcze czy z serkiem czy z bekonem ?? :-)

  • 23. Data: 2004-02-26 12:01:02
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    To typowe wśród nauczycielek, że są mądrzejsze od reszty świata.
    Rzeczywistość jest jednak zupełnie inna, to typowe nieudacznice zyciowe.
    Stad ta ich mądrość i stwierdzenia " "nie jest Pan rozmówca dla nas". i
    słusznie, po co się poniżać i z nimi rozmawiać? nie lepiej opierdolić jak
    psa? Tak bym chyba zrobił i kazał wypier..lać zboczonej ćwierćinteligentce.

  • 24. Data: 2004-02-26 12:42:23
    Od: "gregor" <g...@p...onet.pl>

    > Jest łatwiejsze i skuteczne rozwiązanie . 100%  .
    > Zwróć im uwagę stając przed nimi całkiem goluśki .
    > Jestem pewny , że poskutkuje.

    Albo "zatrudnić" na jeden raz jakiś gości z wytatuowanymi fiutami, którzy
    zrobię jakieś przedstawienie przed owymi paniami...

  • 25. Data: 2004-02-26 14:08:31
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Albo "zatrudnić" na jeden raz jakiś gości z wytatuowanymi fiutami,
    > którzy zrobię jakieś przedstawienie przed owymi paniami...

    "okazywanie" jest karalne ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448