  • 1. Data: 2004-02-25 16:53:28
    Temat: rozwod
    Od: "gosik111" <g...@m...com>

    JEZELI BRALO SIE SLUB W POLSCE ,ALE MIESZKAMY W KANADZIE JESTESMY REZYDENTAMI
    TO GDZIE ROZWOD ??MYSLE ZE OBOWIAZUJE NAS PRAWO KANADYJSKIE I TU POWINNISMY
    WZIASC ROZWOD CZY MAM RACJE ? OBYDWOJE JESTESMY POLAKAMI ZE STALYM POBYTEM
    KANADYJSKIM
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-02-25 20:08:14
    Temat: Re: rozwod
    Od: "Monika" <n...@w...pl>

    W konsulacie udzielają ślubów, więc dowiedzcie się zy też rozwodów :-)

    --
    Monika