  • 11. Data: 2004-02-25 19:03:22
    Temat: Odp: Odp: Panie w męskiej szatni
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Dobre, ale... pozniej paniusie zarzuca mu, ze chodzi nago przy
    dzieciach. I

    A to niech będzie w szlafroku i go tylko dla nich rozchyli
    aby dzieci nie widziały !!!!!!!!!!!

  • 12. Data: 2004-02-25 19:41:11
    Temat: Re: Panie w męskiej szatni
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > taaa... polowanie na pedofilów dzisiaj modne...

    tak, no i moze one wlasnie sa pedofilkami:) zarzuc im to. moze one lubia gapic
    sie na malych nagich chlopcow? wstretne baby.

    pozdr
    marcin

  • 13. Data: 2004-02-25 19:51:05
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tak, no i moze one wlasnie sa pedofilkami:) zarzuc im to. moze one lubia
    gapic
    > sie na malych nagich chlopcow? wstretne baby.

    też niegłupie...

    _________
    RF

  • 14. Data: 2004-02-25 20:22:37
    Temat: Re: Panie w m=EAskiej szatni
    Od: "Konrad Szwarc" <g...@g...pl>

    > Wystartuj mocniej:
    > Ryknij najmocniejszym glosem jaki mozesz wydobyc: "Wynos sie stad
    > erotomanko ! Meza od ilu lat na oczy nie widzialas ?"
    >
    > ;-)

    taa, czekaj na reakcję:)

  • 15. Data: 2004-02-25 21:43:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Feb 2004, poilkj wrote:
    [...]
    >+ Rozwiązanie. Należy tak przebudować szatnie,

    Fundujesz ??
    ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2004-02-25 23:00:37
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > Panie należą do grupy inteligencji tępej "Pan nie jest dla nas rozmówcą"
    > "Nie mamy o czym gadać" itp. itd.
    > Gdy ma nadejść dzień basenu, to zaczynam się już wcześniej gotować na samą
    > myśl o tych dwóch zmorach.

    Weź aparat fotograficzny zrób im 2-3 zdjęcia skutek 100% albo afera.
    Wytłumaczysz, że weszły w kadr ;-)

  • 17. Data: 2004-02-25 23:23:49
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Weź aparat fotograficzny zrób im 2-3 zdjęcia skutek 100% albo afera.
    > Wytłumaczysz, że weszły w kadr ;-)

    daj spokój, facet robiący zdjęcia w szatni z małymi chłopcami? Toz to
    pedofilia całą gębą!

    _____________
    RF

  • 18. Data: 2004-02-26 01:22:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 wrote:

    > Stoi pani jedna obok drugiej, zapycha pizzę albo czipsy i gapi się.
    > Gapi się na swoich chłopaków (na oko 10-12 lat), na moją grupę (średnio 8
    > lat), na innych chłopaków zwykle 10-14, no i na mnie w ręczniku tak,
    > jakbym to ja był nie na swoim miejscu.

    Chyba jedyna sugestia, jaką można dać w przypadku ich odporności, to
    zawiadomić policję, że jakieś dwie baby - podejrzewasz, że pedofilki -
    ciągle się kręcą jakby się czaiły, żeby jakiegoś dzieciaka pomolestować.

    Z drugiej strony tak się zastanawiam - dlaczego nagość to takie wielkie tabu
    dla ludzi? OK, sam się też bym conieco krępował (uwarunkowanie robi
    swoje ;) ale gdzie tu sens, gdzie tu logika? ;)

    PS: co to są wuajerystki?

  • 19. Data: 2004-02-26 02:43:30
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    > Chyba jedyna sugestia, jaką można dać w przypadku ich odporności, to
    > zawiadomić policję, że jakieś dwie baby - podejrzewasz, że pedofilki -
    > ciągle się kręcą jakby się czaiły, żeby jakiegoś dzieciaka pomolestować.

    Znam skuteczniejsze.
    Zaprosić lokalnego dziennikarza. Niech im pstryknie zdjęcie w męskiej szatni
    i wrzuci na pierwszą stronę gazet z odpowiednim komentarzem.
    Skutek gwarantowany. Kuratorium się wtrąci na 100 %.

  • 20. Data: 2004-02-26 09:58:17
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl>

    Użytkownik "poilkj" <l...@d...invalid> napisał w wiadomości

    <..>
    > Skutek gwarantowany. Kuratorium się wtrąci na 100 %.
    <...>
    A propos:
    Paparzzi robi fotki (przy rozmowie) Tobie i "tem paniom".
    te "Gołe chłopaki wlazły w kadr".
    Już widzę jak "beedom zarzuuuuuty, że te "fstrenciuchy" ( i Ty z nimi),
    molestujecie te "biedaczki" w miejscu pracy!
    One potem wycofają zarzut i będzie ugoda....

    Roman