  • 1. Data: 2004-02-25 17:10:11
    Temat: proces rywina - szybkosc
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Czy moze ktos wyjasnic jak to mozliwe ze proces sadowy w sprawie Rywina trwa
    i posiedzenia zwolywane sa co kilka dni lub mniej wiecej co tydzien a w
    innych zwyklych sprawach na rozparwe trzeba czekac np 2 miesiace?
    Czy to tylko presja mediów?
    Pzdr.

  • 2. Data: 2004-02-25 17:29:51
    Temat: Re: proces rywina - szybkosc
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'grupy' wyklawiaturzył/a w niusie
    c1il7e$7k5$...@n...news.tpi.pl taką oto treść:

> [...]
    | Rywina trwa i posiedzenia zwolywane sa co kilka dni lub mniej wiecej
    | co tydzien a w innych zwyklych sprawach na rozparwe trzeba czekac np

    U mnie w miescie jest proces w ktorym ostatnio mialo byc 8 dni rozpraw pod
    rzad. Na /nie/szczescie jeden z trzynastu oskarzonych zaniemogl biedactwo.
    Przez to w marcu bedzie 2 tygodnie pod rzad (tak z 10 dni roboczych non
    stop).
    Nie musze pisac jakie to jest uciazliwe.

    ->piotr

  • 3. Data: 2004-02-25 17:31:51
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    grupy wrote:
    > Czy moze ktos wyjasnic jak to mozliwe ze proces sadowy w sprawie Rywina trwa
    > i posiedzenia zwolywane sa co kilka dni lub mniej wiecej co tydzien a w
    > innych zwyklych sprawach na rozparwe trzeba czekac np 2 miesiace?

    bo czasem sąd pracuje tak jak powinien

    KG

  • 4. Data: 2004-02-25 20:12:25
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

    Użytkownik "grupy" <c...@g...pl> napisał

> [...]
    > i posiedzenia zwolywane sa co kilka dni lub mniej wiecej co tydzien a w
    > innych zwyklych sprawach na rozparwe trzeba czekac np 2 miesiace?

    Jak to zwykle w życiu bywa... Są równi i równiejsi... Ja osobiście
    podejrzewam, że i w kpc, i w kpk, i w kpa są tajne artukuły, nakazujące
    traktować "lepszych ludzi" lepiej, a "szaraków" normalnie, czyli olewać
    sikiem prostym modulowanym...
    T.

  • 5. Data: 2004-02-25 20:51:49
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > podejrzewam, że i w kpc, i w kpk, i w kpa są tajne artukuły, nakazujące
    > traktować "lepszych ludzi" lepiej, a "szaraków" normalnie, czyli olewać

    Cholera!
    Wydało się!

    RF