  • 1. Data: 2004-02-25 17:42:05
    Temat: Z E Z W O L E N I E
    Od: "BIANKA" <b...@p...onet.pl>

    Czy potrzebne jest zezwolenie na umieszczanie reklam w miejscach publicznych,
    mając na uwadze to, że w miejscu w którym chce umieścić reklamę, tzn
    właściciel danego miejsca nie będzie otrzymywał za to honorarium. Jak to jest?
    Czy jest jakieś prawo mówiące o tym? Chciałabym wiedzieć, czy jeśli trzeba mieć
    jakieś zezwolenie, to gdzie coś takiego można zdobyć? Spotkaliście się kiedyś z
    takim przypadkiem? Jeśli macie jakieś informacje na ten temat piszcie!

  • 2. Data: 2004-02-25 20:06:59
    Temat: Re: Z E Z W O L E N I E
    Od: "Monika" <n...@w...pl>

    Kiedyś na działce mojej firmy postawiono trwałą dużą konstrukcję pod bilbord
    i w pewnym momencie umiesczono tam reklamę (duuuuuży bilbord - standardowy
    jak przy trasach szybkiego ruchu). Oczywiście odbyło się to bez zgody
    właścicieli działki (moich szefów). Była wielka afera. Właściciele działki
    kazali usunąć bilbord z ich terenu, w końcu firma reklamowa zaczęła płacić
    jakieś pieniążki - bo nie chcieli się bawić z przesuwaniem konstrukcji....

    Monika

  • 3. Data: 2004-02-25 20:34:26
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia śro 25. lutego 2004 18:42 , osobnik podajacy sie za BIANKA byl
    laskaw napisac:

> [...]
    > publicznych, mając na uwadze to, że w miejscu w którym chce umieścić
    > reklamę, tzn właściciel danego miejsca nie będzie otrzymywał za to

    mozna bardziej po polskiemu? bo tylko moge sie domyslac o co pytasz

    chcesz komus na scianie/dzialce umiescic reklame tak aby nic za to nie
    placic?
    tylko wtedy, gdy wlasciciel sie zgodzi udostepnicc Ci za free

    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 4. Data: 2004-02-25 21:41:39
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

> [...]
    kiedyś z
    > takim przypadkiem? Jeśli macie jakieś informacje na ten temat piszcie!

    miejsce publiczne z konkretnym wlascicielem? strasznie krecisz wiec chcesz
    zrobic pewnie jakis przekret tzn osiagnac korzysc kosztem kogos nie ponoszac
    kosztow
    sprecyzuj

  • 5. Data: 2004-02-26 08:37:56
    Od: "bianka" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > zrobic pewnie jakis przekret tzn osiagnac korzysc kosztem kogos nie ponoszac

    Konkretnie jest to miejsce handlowe, właściciel wyrazil zgode bez problemu nie
    chcial nawet z tego miec korzysci materialnych, ale powiedzial ze powinnam miec
    jakies zezwolenie. Wiec pytam czy mial racje? Ponadto nie jest to jakas wielka
    reklama, tylko formatu A4 (powiedzmy moze byc wieksza bo jest w fazie
    projektowania), chodzi o zamieszczenie jej w witrynie.

  • 6. Data: 2004-02-26 14:40:20
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

> [...]
    > reklama, tylko formatu A4 (powiedzmy moze byc wieksza bo jest w fazie
    > projektowania), chodzi o zamieszczenie jej w witrynie.

    wiec moze nie tak do konca jest wlascicielem
    wielkosc nie ma znaczenia