  • 11. Data: 2004-02-28 10:54:43
    Temat: Re: Palenie w miejscach publicznych.
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    wwierdak wrote:

    > Nie widze tutaj zadnego zwiazku z pieniactwem. Zalozmy ze do twojego
    > mieszkania doastaja sie smrody z ubikacji sasiada ktory ma kibel pod
    > twoim mieszkaniem a scislej kuchnia gdzie spozywasz posilki i
    > zalozmy ze sasiad odchody strasznie cuchna.

    Abrstrahując od problemu (generalnie zgadzam się z tobą) to ciekawa
    konstrukcja byłaby tego bloku mieszkalnego ;-)
    Kuchnia będzie pod kuchnią ;-) A kibel pod kiblem... Jakies tam
    przeróbki mozna zrobić, ale pionu sanitarnego nie przesuniesz ;-)
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2004-02-28 12:06:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@n...vogel.pl>, Tomasz Kałużny wrote:

    > kopca na klatce, oraz wystawiaja smieci.

    Może spróbuj dorzucić im pod drzwi swoje śmieci?

    >Szczytem bylo kiedy jedno mlode
    > malzenstwo zaczelo wystawiac (uwaga wyrazenie!) OBSRANE 'pampersy'...

    Nie znalazłbyś nigdzie zużytych podpasek?:)

    A tak w ogóle mówiłeś im, że wystawianie śmieci to brak kultury i że
    śmierdzi, i nieładnie i Ci się nie podoba?

    Renata

  • 13. Data: 2004-02-28 14:04:50
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kałużny" <tomaszka@qwa_nie_spamuj.klub.chip.pl> napisał:

    > Pisze 'my' poniewaz zebralo sie kilka rodzin dla ktorych
    > ten problem jest uciazliwy (na 40 rodzin 6 podpisalo sie pod skarga).

    to moze nalezy to zglosic do wydzialu ochrony srodowiska, skoro takie
    tam maja spalanie, to dostana nakaz instalacji filtrow ;-)

    > Do palenia na klatce doklada sie jeszcze notoryczne wystawianie przed
    > drzwi smieci w wiadrze lub w worku, bo sie sasiadom nie chce isc
    > wieczorem do smietnika.

    skoro smierdzi, to wysypanie im tych smieci na wycieraczce, niczego nie
    zmieni ;-)

    > Gdybym
    > wiedzial, ze mieszkaja tu tacy 'ciekawi' ludzie to bym nigdy nie
    > kupil tutaj mieszkania... :(

    ehh... wspolczucia... u mnie, to coraz wiecej emerytow i coraz ciszej
    sie robi :-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 14. Data: 2004-02-28 16:35:58
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "wwierdak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sprobuj zwrocic sie z tym do spoldzielni miezakniowej lub do
    > administratora budynku. Niech wysle pismo tym co zasmradzaja innym zycie
    > ze palenie na klatkach schodowych jest zabronione chocby z tego wzgledu
    > ze jest to uciazliwe dla sasiadow.

    Nie wszystko, co jest uciążliwe, jest zabronione.
    Nie ma ogólnego zakazu palenia w miejscach publicznych.
    Niektóre zakazy ustala ustawa o przeciwdziałaniu
    skutkom używania tytoniu (tytuł podaję nieprecyzyjnie -
    np. zakłady pracy, szkoły, itp.), przepisy przeciwpożarowe, itp.
    Podany tu problem to tylko kwestia kultury i współżycia
    sąsiedzkiego.

  • 15. Data: 2004-02-28 18:14:37
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Wcale tak nie musi być, w wielu budynkach szczególnie nowych (gdzie np.
    wszystkie piony kanalizacyjne są fi 100 mm) można dość dowolnie projektować
    wnętrze i w jednym pionie nad sobą mogą być po kolei łazienka, kuchnia, wc i
    prysznic...
    JaC

    ;-)

  • 16. Data: 2004-02-28 18:26:18
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c1qgos$350$2@atlantis.news.tpi.pl>, Marcyś wrote:

    > Nie wszystko, co jest uciążliwe, jest zabronione.
    > Nie ma ogólnego zakazu palenia w miejscach publicznych.

    Owszem jest. Jest jeden wymóg, takie pomieszczenie użyteczności
    publicznej musi być zamknięte.

    Renata

  • 17. Data: 2004-02-28 18:45:58
    Od: "Tukan" <t...@g...cjb.net>

> [...]
    > to czy wlasciwym organem jest tu Straz Miejska? Nieraz robia taka
    > 'siekiere' ze trudno w mieszkaniu wytrzymac...

    trzeba wziąć prawdziwą siekiere i ich zajebać !!!
    NO MERCY dla palaczy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 18. Data: 2004-02-28 18:59:18
    Od: wwierdak <w...@g...pl>

    Dnia 04-02-28 11:54, Użytkownik WaldemarW napisał :

> [...]
    > Kuchnia będzie pod kuchnią ;-) A kibel pod kiblem... Jakies tam
    > przeróbki mozna zrobić, ale pionu sanitarnego nie przesuniesz ;-)

    Nie dopisalem ze zalozenie jest hipotetyczne ale przyklad jaskrawy

    --
    Pozdrawiam - WaldemarW - Nowy Sącz
    ================================

  • 19. Data: 2004-02-28 19:01:47
    Od: wwierdak <w...@g...pl>

    Dnia 04-02-28 19:45, Użytkownik WaldemarW napisał :

    > Użytkownik "Tomasz Kałużny" <tomaszka@qwa_nie_spamuj.klub.chip.pl> napisał w
    > wiadomości news:403fe657$1@news.vogel.pl...

    > trzeba wziąć prawdziwą siekiere i ich zajebać !!!
    > NO MERCY dla palaczy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ciekawe podejscie:)

  • 20. Data: 2004-02-28 19:32:06
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    1.andrzejowi lawie już dziękujemy /powiedział co wiedział/
    2.nie jestem sąsiadem tomka wyniosłem się z bloków
    3.obecnie jestem palaczem ale są lata gdy nie jestem
    4.a dla śmiechu:
    żyjesz w demokratycznym kraju
    jeżeli na 40 rodzin za tobą stoi ledwo 6
    to uważaj żeby się ciebie nie pozbyli bo może to ty im
    zakłócasz spokój.:))))))))) może to ty się dostosuj do większości ?:)))))
    5.widzę że tracisz obiektywizm w swojej sprawie tobie cała klatka
    przeszkadza
    nie tylko palacze. zaczynasz naprawiać świat pod siebie.
    6.moja rada wyluzuj bo ci sąsiedzi żyć nie dadzą jak im zaszkodzisz.