  • 1. Data: 2004-02-27 23:28:33
    Temat: ile za posiadanie?
    Od: "Draker" <d...@o...pl>

    Czesc
    Mam pytanko.. może ktos wie jak w praktyce sady karza za posiadanie 1 grama
    marihuany? pierwszy konflikt z prawem... I czy lepiej dobrowolnie poddać sie
    karze proponujac sensowna grzywne (ale w jakiej wysokosci) czy prace
    spoleczna...

  • 2. Data: 2004-02-28 16:00:06
    Temat: Re: ile za posiadanie?
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia sob 28. lutego 2004 00:28 , osobnik podajacy sie za Draker byl
    laskaw napisac:

> [...]
    > grama marihuany? pierwszy konflikt z prawem... I czy lepiej
    > dobrowolnie poddać sie karze proponujac sensowna grzywne (ale w jakiej

    szczerze powiedziawszy to watpie, aby policji chcialo sie lapac
    okazjonalnych kientow dilerow.
    jezeli pytasz poprostu z ciekawosci to powiem, ze kary pewnie niewielkie
    jezeli "zaczynasz myslec" to odpowiedz masz powyzej miedzy wieszami
    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta