  • 1. Data: 2004-02-27 23:44:43
    Temat: Zakupy przez internet - 10 dni na zwrot
    Od: "Kenny" <k...@t...pl>

    Jak wiadomio kupowanie przez internet ['poza lokalem', itd] pozwala na zwrot
    produktu w ciagu 10 dni.

    Czy zmienia cos sytuacja gdy jest 'odbior osobisty' w sklepie, a nie
    wysylka...?

    [chcialem kupic pamięć w Kraku, czyli tu gdzie mieszkam, ale przez net aby
    miec owe 10 dni... Ale w formularzu jest mozliwosc wybrania 'odbior
    osobisty' i zaoszczedzenia 40zl za wysylke (niestety ślą tylko kurierem)...]

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-02-28 08:40:08
    Temat: Re: Zakupy przez internet - 10 dni na zwrot
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > Czy zmienia cos sytuacja gdy jest 'odbior osobisty' w sklepie, a nie
    > wysylka...?

    Zmienia. Wtedy to jest normalny zakup.

  • 3. Data: 2004-02-28 11:44:39
    Od: "Kenny" <k...@t...pl>

    Użytkownik <p...@g...pl> wrote:

> [...]

    bu, szkoda

    dzieki

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-03-01 03:55:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c1pk3q$bfp$1@inews.gazeta.pl>, Piwek wrote:

    > Zmienia. Wtedy to jest normalny zakup.

    Na pewno? Mogę prosić o podstawę prawną?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2004-03-01 09:16:57
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    "Piwek" <p...@g...pl> napisał:

    > Zmienia. Wtedy to jest normalny zakup.

    Nie jestem taki pewien... skoro bowiem umowa sprzedazy zostala
    zawarta w internecie, czyli poza lokalem, to nie ma znaczenia czy
    odbieram dana rzecz osobiscie, czy tez nie.

    A te 10 dni reguluje art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o
    ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności
    za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia
    31 marca 2000 r.)

    (mrk)

  • 6. Data: 2004-03-02 20:53:33
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > Nie jestem taki pewien... skoro bowiem umowa sprzedazy zostala
    > zawarta w internecie, czyli poza lokalem, to nie ma znaczenia czy
    > odbieram dana rzecz osobiscie, czy tez nie.

    Ale dlaczego zakladasz, ze umowa zawarta zostala przez Internet? Dla mnie w
    takim przypadku Internet to tylko swoista tablica z ogloszeniami. Przyszedl
    gosc do sklepu, dostal zapewne paragon i dla mnie w tym momencie jest
    zawarta umowa sprzedazy.

    PS: A jak kupie futa przez Internet to tez mam 10 dni na zwrot :-))))))?

  • 7. Data: 2004-03-02 21:51:16
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    "Piwek" <p...@g...pl> napisał:

    > Ale dlaczego zakladasz, ze umowa zawarta zostala przez Internet?

    Tak wynikalo z postu Kenn'ego. W sklepie mial sobie tylko odebrac
    towar. Najlepiej gdyby podal adres tego sklepu, wtedy moznaby
    ustalic co_i_jak.

    > PS: A jak kupie futa przez Internet to tez mam 10 dni na zwrot :-))))))?

    Dobrze by bylo :-)

    Pozdrawiam

    (mrk)