  • 1. Data: 2004-02-28 00:54:07
    Temat: Palenie w miejscach publicznych.
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka@qwa_nie_spamuj.klub.chip.pl>

    Czy do takich miejsc zalicza sie klatka schodowa? Czy jesli moi sasiedzi
    notorycznie zatruwaja powietrze na klatce a poprzez nieszczelne drzwi
    rowniez w moim mieszkaniu, a na dodatek nie reaguja na zwracana uwage,
    to czy wlasciwym organem jest tu Straz Miejska? Nieraz robia taka
    'siekiere' ze trudno w mieszkaniu wytrzymac...

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 2. Data: 2004-02-28 01:06:48
    Temat: Re: Palenie w miejscach publicznych.
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kałużny" <tomaszka@qwa_nie_spamuj.klub.chip.pl> napisał w
    wiadomości news:403fe657$1@news.vogel.pl...
> [...]
    > to czy wlasciwym organem jest tu Straz Miejska? Nieraz robia taka
    > 'siekiere' ze trudno w mieszkaniu wytrzymac...

    uszczelnij sobie drzwi
    same plusy
    1.nie będzie dymu
    2.nie będzie hałasu
    3.cieplej w domu
    pieniaczu.

  • 3. Data: 2004-02-28 01:16:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tch wrote:

    > uszczelnij sobie drzwi
    > same plusy
    > 1.nie będzie dymu
    > 2.nie będzie hałasu
    > 3.cieplej w domu
    > pieniaczu.

    Nie odpowiedziałeś na zadanie pytanie, chamie.

    Pomijając kwestię szczelności drzwi, jakoś z domu trzeba wychodzić - a taka
    zadymiona klatka to koszmar - wszystko przesiąka tym smrodem.

  • 4. Data: 2004-02-28 01:16:56
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka@qwa_nie_spamuj.klub.chip.pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pieniaczu.

    Rozumiem, ze jestes palaczem...
    Moje pieniactwo jest jak najbardziej uzasadnione, ale nie mam zamiaru
    opisywac historii z okresu kilku ostatnich lat. Pytam o porade punktu
    widzenia prawa, bo jesli chodzi o aspekty budowlane (tj. drzwi) to
    rozwiazania w tym zakresie mam duzo lepsze niz zaproponowane przez
    Ciebie anonimie...

    Tomek.

  • 5. Data: 2004-02-28 01:36:25
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał:

    > uszczelnij sobie drzwi
    > pieniaczu.

    hej, Tomaszu. moze to ten Twoj sasiad wlasnie? ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 6. Data: 2004-02-28 02:11:35
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka@qwa_nie_spamuj.klub.chip.pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > hej, Tomaszu. moze to ten Twoj sasiad wlasnie? ;-)

    Doslownie moj nie bo z Pomorza gdzies on, ale wspolczuje jego sasiadom
    :) Chociaz patrzac na to co pisze odnosze nieodparte wrazenie, ze gdzies
    juz go spotkalem ;) Niestety otacza nas wlasnie taka 'szara masa' :/
    Cale szczescie trafiaja sie w niej ogniska bardziej kolorowe :)

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 7. Data: 2004-02-28 06:35:21
    Od: wwierdak <w...@g...pl>

    Dnia 04-02-28 01:54, Użytkownik WaldemarW napisał :
> [...]
    > to czy wlasciwym organem jest tu Straz Miejska? Nieraz robia taka
    > 'siekiere' ze trudno w mieszkaniu wytrzymac...

    Sprobuj zwrocic sie z tym do spoldzielni miezakniowej lub do
    administratora budynku. Niech wysle pismo tym co zasmradzaja innym zycie
    ze palenie na klatkach schodowych jest zabronione chocby z tego wzgledu
    ze jest to uciazliwe dla sasiadow.

    --
    Pozdrawiam - WaldemarW - Nowy Sącz

  • 8. Data: 2004-02-28 06:37:51
    Od: wwierdak <w...@g...pl>

    Dnia 04-02-28 02:06, Użytkownik WaldemarW napisał :

    > Użytkownik "Tomasz Kałużny" <tomaszka@qwa_nie_spamuj.klub.chip.pl> napisał w
> [...]

    Nie widze tutaj zadnego zwiazku z pieniactwem. Zalozmy ze do twojego
    mieszkania doastaja sie smrody z ubikacji sasiada ktory ma kibel pod
    twoim mieszkaniem a scislej kuchnia gdzie spozywasz posilki i zalozmy
    ze sasiad odchody strasznie cuchna.
    Co wtedy robisz?
    --
    Pozdrawiam - WaldemarW - Nowy Sącz

  • 9. Data: 2004-02-28 06:55:33
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <403febb0$1@news.vogel.pl>, Tomasz Kałużny wrote:
    > Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, ze jestes palaczem...
    > Moje pieniactwo jest jak najbardziej uzasadnione,

    To nie jest pieniactwo. A dokładnie taki temat był już wałkowany na
    tej grupie. Niestety z tego co pamiętam nie doszło do jakichś pewnych
    wniosków. Poszukaj w archiwum.

    Renata

  • 10. Data: 2004-02-28 10:21:03
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka@qwa_nie_spamuj.klub.chip.pl>

    Użytkownik "wwierdak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sprobuj zwrocic sie z tym do spoldzielni miezakniowej lub do
    > administratora budynku. Niech wysle pismo tym co zasmradzaja innym
    zycie

    Dziekuje za rade, ale...

    Ta droge 'administracyjna' juz stosowalismy nie raz i mysle, ze sie
    wyczerpala. Pisze 'my' poniewaz zebralo sie kilka rodzin dla ktorych ten
    problem jest uciazliwy (na 40 rodzin 6 podpisalo sie pod skarga). Do
    palenia na klatce doklada sie jeszcze notoryczne wystawianie przed drzwi
    smieci w wiadrze lub w worku, bo sie sasiadom nie chce isc wieczorem do
    smietnika. Czesto te smieci stoja kolejny dzien, wiec prosze wyobrazcie
    sobie jakie zapachy roznosza sie po klatce. Niestety problem nie tyczy
    sie tylko jednej rodziny :/ Kilka innych zaakceptowalo pomysl i rowniez
    kopca na klatce, oraz wystawiaja smieci. Szczytem bylo kiedy jedno mlode
    malzenstwo zaczelo wystawiac (uwaga wyrazenie!) OBSRANE 'pampersy'...
    Eeeeeeeeeech... Gdybym wiedzial, ze mieszkaja tu tacy 'ciekawi' ludzie
    to bym nigdy nie kupil tutaj mieszkania... :(

    Pozdrawiam. Tomek.