  • 1. Data: 2004-02-27 23:27:48
    Temat: czy to wezwanie??
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Witam, wytoczyłem swego czasu sąsiadce sprawę karną z prywatnego oskarżenia,
    była już 1 sprawa "pojednawcza". Oczywiście ugody nie było, Sąd wysłał
    zapytanie o karalność oskarżonej i odroczył sprawę z urzędu.
    Dostałem zawiadomienie, że dnia... o godz... itd odbędzie się sprawa
    przeciwko itd...
    No właśnie - zawiadomienie, nic nie pisze o wezwaniu mnie - przecież ja będę
    jako oskarżyciel? Chyba?

  • 2. Data: 2004-02-28 01:59:51
    Temat: Re: czy to wezwanie??
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Ania & Krzyś wrote:
> [...]
    > przeciwko itd...
    > No właśnie - zawiadomienie, nic nie pisze o wezwaniu mnie - przecież ja będę

    Będziesz, ale oskarżyciela się nie wzywa tylko zawiadamia. Jeśli się nie
    stawisz, to uszczęśliwisz sąd ;) (art.496§3 kpk)

    KG

  • 3. Data: 2004-02-28 16:27:47
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie - zawiadomienie, nic nie pisze o wezwaniu mnie - przecież ja
    będę
    > jako oskarżyciel? Chyba?

    Nie będziesz, tylko już jesteś.
    Dlatego sąd Cie zawiadomił o terminie,
    ale nie musisz się stawić.

  • 4. Data: 2004-02-28 17:14:24
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    W takim razie gdybym się nie stawił, to jak przebiegnie sprawa? Będzie nowy
    termi czy Sąd odczyta me zarzuty?

    K.