  • 11. Data: 2005-03-22 19:18:18
    Temat: Re: POMÓŻCIE - poświadczyłam kiedyś nieprawde, mam sprawe...
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Po 4 latach dzwoni do mnie policja...

    Dzwoni? Policja?

    :o)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2005-03-22 19:51:37
    Od: "Marcin A. Guzowski" <mvmagx@insaneUSUN_TO.pl>

    rezist.com wrote:
    >> Po 4 latach dzwoni do mnie policja...
    >

    > Dzwoni? Policja?
    >
    > :o)

    Dokładnie.
    Odkąd to o wszczęciu postępowania organ procesowy informuje przez telefon?
    Jeśli nic nie przyjdzie/przyszło poleconym to sprawa chyba jasna.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin A. Guzowski

  • 13. Data: 2005-03-22 20:24:57
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Nie nie, ustalali moj adres, dzwonili do domu do rodziców...

  • 14. Data: 2005-03-22 20:45:20
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-22 21:24, Użytkownik Shady napisał:

    > Nie nie, ustalali moj adres, dzwonili do domu do rodziców...

    A może ktoś sobie jaja robi?

    --
    Witiia

  • 15. Data: 2005-03-22 20:58:33
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Po 4 latach dzwoni do mnie policja...

    Dopoki nie przyjdzie cos poleconym to zapomnij o tej sprawie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2005-03-23 07:05:25
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Onzo napisał(a):

    > Czytasz ze zrozumieniem?

    moze to nie polak ;) i nie zna podwojnego zaprzeczenia :)

  • 17. Data: 2005-03-23 08:41:32
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Shady wrote:

    > 4 lata temu, wypisalam znajomemu lewe zaswiadczenie ze pracuje w
    > firmie tej samej co ja. Potrzebował do wziecia telefonu komórkowego...
    > Po 4 latach dzwoni do mnie policja...
    > Co mam robic?? Oczywiscie nie zamierzam sie nie przyznawac, jedynym
    > moim wytłumaczeniem bedzie to ze poprostu byłam głupia na maxa i nie
    > zdawałam sobie sprawy z ew. konsekwencji..
    > Prosze Was pomóżcie.. jaka kara pieniezna mi za to grozi.. i co mi
    > moze grozic.. ;(

    kolega mówił że za krzywoprzysięstwo jest 500zł.pzdr

  • 18. Data: 2005-03-23 08:49:45
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "szlovak" <B...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kolega mówił że za krzywoprzysięstwo jest 500zł.pzdr

    a za fałszowanie dokumentów w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, czego
    konsekwencją jest czyjaś strata, to ile lat dają?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek

  • 19. Data: 2005-03-23 09:17:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisali:

    > a za fałszowanie dokumentów w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, czego
    > konsekwencją jest czyjaś strata, to ile lat dają?

    Ale tutaj nie bylo korzysci majatkowej, nie bylo tez wyludzenia
    poswiadczenia nieprawdy od urzednika...

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 20. Data: 2005-03-23 11:18:26
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > a za fałszowanie dokumentów w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, czego
    > konsekwencją jest czyjaś strata, to ile lat dają?

    O no to dobrze.. 500 zl to jakos zapłace..
    Nie, nie wydałam tego zaswiadczenia absolutnie dla wlasnej korzysci, mało
    tego to BYŁ bdb znajomy.. po za tym dzien po, chcialam zeby mi to oddał bo
    doszło do mnie co zrobiłam, no ale nie było juz rozmowy. Wiem wiem, moja
    wina, to był jeden jedyny raz gdy zrobilam cos tak głupiego, bo przewaznie
    jestem bardzo przezorna. No ale moja wina, moja naiwnosc. Juz same nerwy
    jakie zjadłam gdy dowiedzialam sie dlaczego policja sie rozgląda za mna,
    dała mi nauczkę na całe zycie.
    Mam nadzieje ze ta sprawa zakonczy sie jakos szybko bo wole juz poniesc tą
    grzywne i miec swięty spokój. Ciekawe ile tylko takie cos moze trwac? Bo w
    Polsce to moze byc dłuuugoo...
    A, walsnie. A w takiej sprawie, bo to bedzie chodzi o poswiadczenie
    nieprawdy, jest jakas rozprawa, czy mozna to załatwic bez?