  • 1. Data: 2005-03-22 12:09:48
    Temat: Odpowiedzilaność adminstratora posesji
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Witam

    Jakiś czs temu pisałem o zalaniu, teraz mi drugi raz zalało, już
    mieszkanie ubezpieczone więc raczej problemu z tym nie będzie .Jednakże
    zastanawiam się co z pierwszym. Administrator nie odebrał żadnego z
    mieszkań do tej pory, zalanie z mieszkania bez mieszkańców, mieszkańcy
    wymeldowani. Wiem, najprostszą droga jest obciążyć staruszkę bo nie
    zdała lokalu, jednakże to może ją porzyprawić o zawał serca. Byłem raz
    z nią rozmawiać i to wystarczy, ona żadnych pieniędzy nie ma. A
    administrator powiedział właśnie za pierwszym zalaniem, że mogę od
    staruszki wołać pieniądze, skur****. Ponadto obiecywał w obecności
    mojej kobiety że pomaluje. I teraz:

    Czy jednak jest jakiś przepis na tego cwaniaka żeby jednak on zapłacił
    a nie staruszka która prędzej zawału dostanie (serio).

    Czy mogę swoją kobietę uznać za świadka i na tej podstawie rządać
    pomalowania mieszkania? To już było jakiś czas temu, 2 miesiące ponad.

    Proszę o radę mających pewność co do tej sprawy

    Pozdrawiam
    Adam