  • 1. Data: 2005-03-22 16:25:56
    Temat: Podroz po Europie...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Sorry jesli juz bylo, ale prosze o precyzyjna odpowiedz: do ktorych panstw
    europejskich mozna aktualnie wjechac na podstawie dowodu osobistego? Kiedy
    bedzie to mozliwe do wszystkich?

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2005-03-22 17:43:03
    Temat: Re: Podroz po Europie...
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Baton wrote:
    > Sorry jesli juz bylo, ale prosze o precyzyjna odpowiedz: do ktorych
    > panstw europejskich mozna aktualnie wjechac na podstawie dowodu
    > osobistego?

    Do wszystkich, ktore naleza do UE.

    > Kiedy bedzie to mozliwe do wszystkich?

    Kiedy UE pochlonie cala Europe (czytaj nigdy).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-03-22 17:59:27
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Do wszystkich, ktore naleza do UE.

    Na 100% do wszystkich ktore sa w UE? Nie tylko 'osciennych'...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2005-03-22 18:14:44
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Baton wrote:

    > Na 100% do wszystkich ktore sa w UE? Nie tylko 'osciennych'...

    Do wszystkich. Wez pod uwage, ze np granica Niemiec i Holandii jest tylko
    symboliczna. W dodatku nie trzeba miec dowodu. Ja do Niemiec (a docelowo do
    Belgii i Holandii) wjechalem na prawo jazdy (lipiec 2004).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-03-23 07:57:00
    Od: LukeMal <luke_costam@cos_tam_.pol>

    Mithos wrote:

> [...]
    > symboliczna. W dodatku nie trzeba miec dowodu. Ja do Niemiec (a docelowo do
    > Belgii i Holandii) wjechalem na prawo jazdy (lipiec 2004).

    a do Irlandii chca paszport