  • 1. Data: 2005-03-22 15:01:57
    Temat: POMÓŻCIE - poświadczyłam kiedyś nieprawde, mam sprawe...
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    4 lata temu, wypisalam znajomemu lewe zaswiadczenie ze pracuje w firmie tej
    samej co ja. Potrzebował do wziecia telefonu komórkowego...
    Po 4 latach dzwoni do mnie policja...
    Co mam robic?? Oczywiscie nie zamierzam sie nie przyznawac, jedynym moim
    wytłumaczeniem bedzie to ze poprostu byłam głupia na maxa i nie zdawałam
    sobie sprawy z ew. konsekwencji..
    Prosze Was pomóżcie.. jaka kara pieniezna mi za to grozi.. i co mi moze
    grozic.. ;(

  • 2. Data: 2005-03-22 15:12:21
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Co mam robic?? Oczywiscie nie zamierzam sie nie przyznawac, jedynym
    > moim wytłumaczeniem bedzie to ze poprostu byłam głupia na maxa i nie
    > zdawałam sobie sprawy z ew. konsekwencji..

    Takie "wytlumaczenie" to przeciez nic innego niz wlasnie przyznanie sie.
    Sama sobie wiec przeczysz - stwierdzasz ze sie nie nedziesz przyznawac i za
    chwile mowisz, ze sie przyznasz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-03-22 15:16:35
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Napisałam ze nie zamierzam się nie przyznawac czyli zamierzam się przyznać,
    bo tak , zrobiłam to.
    Wiec nie wiem o co chodzi....
    Ale powaznie, czekam na jakaś konkretną odpowiedz bo mnie nerwy zjadają...:(

  • 4. Data: 2005-03-22 15:45:37
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Takie "wytlumaczenie" to przeciez nic innego niz wlasnie przyznanie sie.
    > Sama sobie wiec przeczysz - stwierdzasz ze sie nie nedziesz przyznawac i
    za
    > chwile mowisz, ze sie przyznasz.

    Czytasz ze zrozumieniem?

    Onzo

  • 5. Data: 2005-03-22 17:04:51
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Shady <s...@p...nospam.fm> napisali:
    > Prosze Was pomóżcie.. jaka kara pieniezna mi za to grozi.. i co mi moze
    > grozic.. ;(

    3 lata pozbawienia wolnosci.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 6. Data: 2005-03-22 17:31:06
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości

    > No to mi raczej nie grozi, bardzij grzywna tylko nie wiem jaka

    A skąd wiesz?

    Pozdr
    Onzo

  • 7. Data: 2005-03-22 17:33:23
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

  • 8. Data: 2005-03-22 18:10:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Onzo wrote:
    > Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości

    > A skąd wiesz?

    mała szkodliwośc społeczna.
    Jeśli już to parę miesięcy w zawieszeniu. I 500 zł np.

  • 9. Data: 2005-03-22 18:41:56
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > mała szkodliwośc społeczna.
    > Jeśli już to parę miesięcy w zawieszeniu. I 500 zł np.

    Pod warunkiem, że znajomy nie wydzwonił z tego telefonu kilka tysięcy PLN i
    zniknął.

    JoP

  • 10. Data: 2005-03-22 18:53:27
    Od: "Zbig.T" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Pod warunkiem, że znajomy nie wydzwonił z tego telefonu kilka tysięcy PLN
    > zniknął.

    Niewielka grzywna, jakieś małe "zawiasy" i nauczka na przyszłość.
    A to że znajomy coś tam wydzwonił to jego problem. Chyba, że działali
    "wspólnie i w porozumieniu", ale to trzeba by udowodnić osobie wystawiającej
    przedmiotowe zaświadczenie.
    Pzdr.