  • 21. Data: 2005-03-23 11:20:12
    Temat: Re: POMÓŻCIE - poświadczyłam kiedyś nieprawde, mam sprawe...
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

  • 22. Data: 2005-03-23 11:22:07
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Dopoki nie przyjdzie cos poleconym to zapomnij o tej sprawie.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    Mam nadzieje ze nie beda te pisma przychodzic do rodziców.. bo mi matka na
    zawał umrze ;(
    Ja mam zameldowanie u rodziców, ale czasowe mam tutaj w Krakowie.. ale
    pewnie jak na zlosc wszystko pojdzie do rodzicow ;(

  • 23. Data: 2005-03-23 13:17:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > 3 lata pozbawienia wolnosci.

    A niby jakie to według ciebie przestępstwo?

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 24. Data: 2005-03-23 13:20:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Shady napisał(a):

    > 4 lata temu, wypisalam znajomemu lewe zaswiadczenie ze pracuje w firmie tej
    > samej co ja. Potrzebował do wziecia telefonu komórkowego...

    Według mnie to nie jest całkiem oczywiste że to przestępstwo. Za mało
    faktów podałaś by to osądzić.

  • 25. Data: 2005-03-23 13:23:06
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > O no to dobrze.. 500 zl to jakos zapłace..

    Taaa, a jak zawyrokuja 726,49 to tez zaplacisz?

    Nie wiedzialem ze na wszystko sa cenniki. Rzuccie jakimis linkami,
    chetnie poczytam ile i za co sie placi, oraz ile sie placi
    aby nie placic :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 26. Data: 2005-03-23 14:16:15
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > A niby jakie to według ciebie przestępstwo?

    No tak jak pisałam zarówno ja jak i pozostali- poświadczenie nieprawdy -
    czyli pewien rodzaj fałszerstwa chociaż chyba najłagodniej traktowany jesli
    chodzi o fałszerstwa

  • 27. Data: 2005-03-23 14:17:19
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Taaa, a jak zawyrokuja 726,49 to tez zaplacisz?

    A powiedz mi - jakie bede miałą inne wyjscie jesli tak zawyrokuja?? Niestety
    nigdzie nie moge znalesc informacji jakie mogą być widełki takiej
    grzywny....

  • 28. Data: 2005-03-23 14:20:28
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Według mnie to nie jest całkiem oczywiste że to przestępstwo. Za mało
    > faktów podałaś by to osądzić.

    Wiec tak:
    Zanjomy chcial wziasc telefon komorkowy w ktorejs tam sieci. Generalnie to
    była taka straszna "menda" - chodził za mną a to zeby sie umówić, a to zeby
    isc na kawe itd itd. Potem do tego doszedł fakt ze zaczal za mna lazic zeby
    mu wystawic takie zaswiadczenie ze pracuje w tej samej firmie co ja - no
    zwykly papier z pieczatka i pospisem. Łąził za mną pare dni, az ja juz
    miałam go tak serdecznie dość ze poprostu wypisałam mu to na "odwal się". NA
    drugi dzien chcialam zeby mi to oddal ale juz niestety nie było rozmowy...
    Tyle faktów...

    :( :( :(

  • 29. Data: 2005-03-23 14:29:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Shady napisał(a):

    > No tak jak pisałam zarówno ja jak i pozostali- poświadczenie nieprawdy -
    > czyli pewien rodzaj fałszerstwa chociaż chyba najłagodniej traktowany jesli
    > chodzi o fałszerstwa

    Rozumiem że kodeksu karnego nie widziałeś na oczy.
    Pomijając jjuż to że przestępstwo z art. 271 kk jest zagrożone karą do 5
    lat pozbawienia wolności, a nie jak twierdzisz 3 lat, to nie może go
    popełnić każda osoba. Poświadczyć nieprawdę - w rozumieniu prawa karnego
    - może tylko funkcjonariusz ppubliczny lub inna upoważniona (przez
    ustawę) osoba.

  • 30. Data: 2005-03-23 14:54:57
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Rozumiem że kodeksu karnego nie widziałeś na oczy.
    > Pomijając jjuż to że przestępstwo z art. 271 kk jest zagrożone karą do 5
    > lat pozbawienia wolności, a nie jak twierdzisz 3 lat,
    To nie ja napisalam o tych 3 latach...

> [...]
    > może tylko funkcjonariusz ppubliczny lub inna upoważniona (przez ustawę)
    Okej.. to w takim razie jesli masz pojecie o prawie (bo ja nie, jestem
    ekonomistą z wykształcenia) - co mi że tak powiem grozi? jesli to nie
    poswiadczenie nieprawdy (a to wczoraj uslyszalam od znajomej ktora jest
    sędzią...) to co?