  • 1. Data: 2005-03-22 12:18:34
    Temat: umowa najmu
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale Outlook nie pokazał żadnej o
    mieszkaniach. Czy są jakieś ważne rzeczy o których należy pamiętać
    podpisując/sporządzając umowę najmu? Okres wynajęcia, kwota, kto płaci za
    licznikowe... co jeszcze?

    Pozdr
    Onzo

  • 2. Data: 2005-03-22 13:20:05
    Temat: Re: umowa najmu
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Onzo wrote:
> [...]
    > mieszkaniach. Czy są jakieś ważne rzeczy o których należy pamiętać
    > podpisując/sporządzając umowę najmu? Okres wynajęcia, kwota, kto

    Np. termin wypowiedzenia, kaucje, mozliwosci przedluzenia itp. itd.

    --
    pozdrawiam
    Mithos