  • 1. Data: 2009-05-02 16:07:33
    Temat: PKP a KPA ?
    Od: Wiesław Łopata <w...@N...onet.pl>

    Czy w stosunku do spółek PKP obowiązuje KPA?
    Wiesiek

  • 2. Data: 2009-05-02 16:13:34
    Temat: Re: PKP a KPA ?
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    Wiesław Łopata pisze:
    > Czy w stosunku do spółek PKP obowiązuje KPA?
    > Wiesiek
    a mogą wydawać decyzje administracyjne w sprawach indywidualnych?
    Jeśli nie - to nie :)
    t.k.

  • 3. Data: 2009-05-02 16:22:31
    Od: Wiesław Łopata <w...@N...onet.pl>

    Użytkownik "tomasz karśnicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a mogą wydawać decyzje administracyjne w sprawach indywidualnych?
    > Jeśli nie - to nie :)
    > t.k.

    Chodzi o decyzje na przydział mieszkania po zmarłej matce (wniosek o najem
    lokalu) PKP (PKP Nieruchomości) . Złożyłem wniosek w lutym i do dzisiaj brak
    jakiejkolwiek reakcji.
    Wiesiek

  • 4. Data: 2009-05-02 16:37:58
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Wiesław Łopata pisze:
    > Czy w stosunku do spółek PKP obowiązuje KPA?
    > Wiesiek
    Nie. KSH

  • 5. Data: 2009-05-02 16:41:34
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Wiesław Łopata pisze:

> [...]
    >

    > Chodzi o decyzje na przydział mieszkania po zmarłej matce (wniosek o
    > najem lokalu) PKP (PKP Nieruchomości) . Złożyłem wniosek w lutym i do
    Więc postrasz ich sądem.

  • 6. Data: 2009-05-02 17:18:03
    Od: Wiesław Łopata <w...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Więc postrasz ich sądem.

    No właśnie! Ale jakim? Po ba początek chciałem SAdam w trybie KPA.
    Wiesiek

  • 7. Data: 2009-05-02 17:22:03
    Od: Wiesław Łopata <w...@N...onet.pl>

    > Nie. KSH

    Ale chodzi o przydział mieszkania w trybie (tak myślę) Prawa Lokalowego.
    Kolej tak jak Gminy administruje lokalami mieszkalnymi i obowiązuje to samo
    prawo.
    Wiesiek

  • 8. Data: 2009-05-02 17:31:06
    Od: spp <s...@o...pl>

    Wiesław Łopata pisze:

    > No właśnie! Ale jakim? Po ba początek chciałem SAdam w trybie KPA.

    To nie urząd.
    W takich sprawach nie ma chyba prostej sądowej drogi. :(
    Próbowałeś z nimi rozmawiać?

    --
    spp

  • 9. Data: 2009-05-02 19:36:01
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    Wiesław Łopata pisze:

    > Chodzi o decyzje na przydział mieszkania po zmarłej matce (wniosek o
    > najem lokalu) PKP (PKP Nieruchomości) . Złożyłem wniosek w lutym i do
    > dzisiaj brak jakiejkolwiek reakcji.

    Obawiam się, że w tej sprawie nie ma zastosowania KPA. Wszystko będzie
    się opierało o prawo cywilne. Napisz do PKP "uprzejme" pismo, że jeśli w
    terminie do ..... dnia nie otrzymasz od nich pisemnej (wiążącej)
    informacji odnośnie dalszego toku postępowania, to sprawę skierujesz do
    sądu powszechnego.
    A może warto odżałować 200zł (strzelam z kwotą, bo nie znam stawek na
    polskim rynku)i iść po pomoc do kancelarii prawnej?
    Przy większości parafii też działają punkty bezpłatnych porad prawnych,
    ale w tych punktach siedzą prawnicy, a nie studenci, więc - bez obaw.
    powodzenia!
    T.K.

  • 10. Data: 2009-05-02 20:15:31
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Wiesław Łopata pisze:

> [...]
    >
    > Ale chodzi o przydział mieszkania w trybie (tak myślę) Prawa Lokalowego.
    > Kolej tak jak Gminy administruje lokalami mieszkalnymi i obowiązuje to
    Sądem powszechnym. Wydział cywilny - kodeks cywilny przepisy o najmie
    lokalu.