  • 1. Data: 2009-05-02 12:46:38
    Temat: czy ta osoba popelnila przestepstwo?
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    http://img22.imageshack.us/img22/563/ja2nek.jpg

    i jesli tak, to, ciekawe, czemu nie zostala 'zwinieta'.
    rowniez ciekawe jest, czy gdybym wyszedl sobie w koszulce ze swastyka
    (zeby nie bylo watpliwosci- tylko w celach 'badawczych') to czy
    ponioslbym jakies konsekwencje :/

  • 2. Data: 2009-05-02 14:39:35
    Temat: Re: czy ta osoba popelnila przestepstwo?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szymon von Ulezalka pisze:
    > http://img22.imageshack.us/img22/563/ja2nek.jpg
    >
    > i jesli tak, to, ciekawe, czemu nie zostala 'zwinieta'.

    Bo nie popełnił.

    Swoją szosą - czy zgodę na rozpowszechnianie wizerunku uzyskano? ;->

    > rowniez ciekawe jest, czy gdybym wyszedl sobie w koszulce ze swastyka
    > (zeby nie bylo watpliwosci- tylko w celach 'badawczych') to czy
    > ponioslbym jakies konsekwencje :/

    Tylko jakbyś spotkał jakiegoś ciemniaka.

    Zwłaszcza że swastyka to m.in. przynoszący szczęście symbol buddyjski.

  • 3. Data: 2009-05-02 15:22:36
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > rowniez ciekawe jest, czy gdybym wyszedl sobie w koszulce ze swastyka
    > (zeby nie bylo watpliwosci- tylko w celach 'badawczych') to czy

    Nie popełniła. I jakby tam miała swastykę, też by nie popełniła.

  • 4. Data: 2009-05-02 15:46:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    > http://img22.imageshack.us/img22/563/ja2nek.jpg
    >
    > i jesli tak, to, ciekawe, czemu nie zostala 'zwinieta'.
    > rowniez ciekawe jest, czy gdybym wyszedl sobie w koszulce ze swastyka

    A jak wyjde z lisciem klonu?
    Lub w koszulce niebiesko-czerwono-bialej to tez popelniam przestepstwo?
    Dlaczego symbole jednych panstw maja byc zabronione a innych dozwolone?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-02 17:34:05
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On May 2, 4:46 pm, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > Lub w koszulce niebiesko-czerwono-bialej to tez popelniam przestepstwo?
    > Dlaczego symbole jednych panstw maja byc zabronione a innych dozwolone?

    nie wiem... cos mi sie obilo o uszy o 'zakazie propagowania faszyzmu i
    innych ustrojow totalitarnych'. ale nie wiem, specjalista nie jestem-
    wiec sie pytam

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-05-02 17:52:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...
    On May 2, 4:46 pm, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    >nie wiem... cos mi sie obilo o uszy o 'zakazie propagowania faszyzmu i
    innych ustrojow totalitarnych'. ale nie wiem, specjalista nie jestem-
    wiec sie pytam

    A co ma wspolnego prezentacja godla panstwa istniejacego kilkadziesiat lat,
    ktore bylo jednym najbardziej liczacych sie panstw na arenie
    miedzynarodowej, tworzylo historie XX wieku.
    Juz predzej jakby ktos portret Stalina i podpis "Józek wróc" to bym to uznal
    za propagowanie ustroju totalitarnego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-05-02 17:56:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    >nie wiem... cos mi sie obilo o uszy o 'zakazie propagowania faszyzmu i
    innych ustrojow totalitarnych'. ale nie wiem, specjalista nie jestem-

    Zreszta - komunizm jako idea nie mial nic wspolnego ze zbrodniami.
    Wykonanie tylko mialo.
    Tak samo, jak piekne hasla gloszone 20. lat temu jak to bedzie zajebiscie w
    "wolnej Polsce" niewiele maja wspolnego z dzisiejszym burdelem, korupcja,
    zlodziejska prywatyzacja, milionowymi przekretami, rocznymi kolejkami do
    lekarza czy upadajacymi szpitalami.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-05-02 19:04:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > zlodziejska prywatyzacja, milionowymi przekretami, rocznymi kolejkami do

    Bo obecna RP nie ma wiele wspólnego z "wolną Polską". Wolna byłaby,
    gdyby urzędników było 1000 na cały kraj, a cały majątek państwowy byłby
    sprzedany na licytacji - temu, kto da więcej, łącznie ze szkołami i
    szpitalami. Wtedy nie byłoby burdelu, korupcji, złodziejskiej
    prywatyzacji, milionowych przekrętów, kolejek do lekarza itp. Wtedy
    można by powiedzieć, że żyjemy w wolnej Polsce.

    A tak opowiadania o wolnej III RP można sobie włożyć między bajki.

    --
    Liwiusy

  • 9. Data: 2009-05-02 19:15:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > nie wiem... cos mi sie obilo o uszy o 'zakazie propagowania faszyzmu i
    > innych ustrojow totalitarnych'. ale nie wiem, specjalista nie jestem-
    > wiec sie pytam

    A czy on propaguje jakiś ustrój totalitarny?

    To, że tobie się coś kojarzy - to już Twój problem ;->

    A poważniej: tak zwani sowieccy komuniści zawłaszczyli sobie jeden z
    symboli międzynarodowego ruchu robotniczego. Podobnie jak niemieccy
    naziści też zawłaszczyli sobie baaaaaaaaaaardzo stary symbol Słońca.

    Pytanie: jak ktoś namaluje na obrazie tęczę, to Ty od razu uważasz, że
    to gej i właśnie propaguje homoseksualizm? ;->

  • 10. Data: 2009-05-02 21:04:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Liwiusz napisal:
    > szpitalami. Wtedy nie byłoby burdelu, korupcji, złodziejskiej
    > prywatyzacji, milionowych przekrętów, kolejek do lekarza itp. Wtedy
    > można by powiedzieć, że żyjemy w wolnej Polsce.

    Ehm, wtedy mialbys taki sam burdel tylko ze anarchiczny.
    Korupcja kwitnie takze pomiedzy prywatnymi firmami, nie tylko
    na styku z panstwowym.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek