  • 1. Data: 2009-05-02 15:24:12
    Temat: zmiana nazwiska a zmiana dokumentow
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Witam

    Wkrtoce znajoma zmienia nazwisko [slub] i zastanawia jakie dokumenty
    nalezy wymienic z tego tytulu:
    - DO
    - prawo jazdy
    - dane w bankach
    - dane w miejscu zatrudnienia
    - NIP3 w ZUS
    - zmiana karty chipowej NFZ, gdzie ?

    cos pominalem z "wazniejszych" rzeczy ?

  • 2. Data: 2009-05-02 16:11:50
    Temat: Re: zmiana nazwiska a zmiana dokumentow
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    lukasz pisze:

    > cos pominalem z "wazniejszych" rzeczy ?

    zameldowanie w administracji?

  • 3. Data: 2009-05-02 16:36:10
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    tomasz karśnicki pisze:

    > zameldowanie w administracji?

    A to ma jakis zwiazek ze slubem? Bo wydaje mi sie ze nie bardzo :D I o
    jakies administracji piszesz? :)

    Jacek Kustra

  • 4. Data: 2009-05-02 19:41:45
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    castrol pisze:

    > A to ma jakis zwiazek ze slubem? Bo wydaje mi sie ze nie bardzo :D I o
    > jakies administracji piszesz? :)

    Pytanie dotyczyło "zgłoszeniówki" PO ślubie (chyba, że źle zrozumiałem,
    to przepraszam).
    A pisząc administracja miałem na myśli "zameldowanie_i_wszystko_razem"
    czyli, powiadomienie np. spółdzielni mieszkaniowej, prądowni, gazowni,
    telefonowni, dostawcy Internetu i kablówki.
    Jak siostra wyszła za mąż - to odcięli jej Internet, bo w spółdzielni
    mieszkaniowej uzyskali info, że "tam mieszka już ktoś inny" :)
    T.K.

  • 5. Data: 2009-05-02 21:17:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tomasz karśnicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak siostra wyszła za mąż - to odcięli jej Internet, bo w spółdzielni
    > mieszkaniowej uzyskali info, że "tam mieszka już ktoś inny" :)

    A na jakiej podstawie Spółdzielnia Mieszkaniowa udziela takich informacji?

  • 6. Data: 2009-05-02 21:17:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lukasz" <a...@n...spam.o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Wkrtoce znajoma zmienia nazwisko [slub] i zastanawia jakie dokumenty
> [...]

    Trzeba przejrzeć wszystkie pozawierane umowy i pozmieniać tam dane. Może
    być telefon komórkowy, stacjonarny, Internety, gaz, prąd itp.

  • 7. Data: 2009-05-02 21:26:37
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Robert Tomasik napisal:
    > A na jakiej podstawie Spółdzielnia Mieszkaniowa udziela takich informacji?

    Bez zadnej podstawy zapewne. Mialem podobne przejscia z Ewidencja Ludnosci,
    ktora bezprawnie usilowala przekazac informacje o osobach meldowanych
    w moim wlasnosciowym mieszkaniu do ADM-u. Dopiero uswiadomienie Pani,
    ze w takim razie zadam przekazania mi informacji o wszystkich osobach
    zameldowanych w mieszkaniach kwaterunkowych administrowanych przez ADM,
    oslabilo troche jej zapedy.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2009-05-02 22:03:32
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    tomasz karśnicki pisze:

    > A pisząc administracja miałem na myśli "zameldowanie_i_wszystko_razem"
    > czyli, powiadomienie np. spółdzielni mieszkaniowej,

    A co spoldzielnie to obchodzi?

    prądowni, gazowni,
    > telefonowni, dostawcy Internetu i kablówki.

    To ewentualnie w wypadku, gdy ma podpisane z nimi umowy. W innym wypadku
    po co?

    > Jak siostra wyszła za mąż - to odcięli jej Internet, bo w spółdzielni
    > mieszkaniowej uzyskali info, że "tam mieszka już ktoś inny" :)

    Fajna spoldzielnia. Fajny dostawca netu :D

    Jacek Kustra

  • 9. Data: 2009-05-02 22:22:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wszystkich osobach zameldowanych w mieszkaniach kwaterunkowych
    > administrowanych przez ADM, oslabilo troche jej zapedy.

    W każdym razie przekazanie tych danych stanowi przestępstwo.

  • 10. Data: 2009-05-03 04:57:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > A na jakiej podstawie Spółdzielnia Mieszkaniowa udziela takich informacji?

    To była pewnie osiedlowa kablówka, gdzie wszyscy o wszystkich wiedzą
    wszystko.,

    --
    spp