  • 1. Data: 2009-05-02 18:41:42
    Temat: zmiana czasu pracy
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Czy pracodawca może bez konsultacji i zgody pracownika zmienić urzędnikowi
    godziny pracy w określone dni np. z 7-15 na 9-17?

  • 2. Data: 2009-05-02 19:37:04
    Temat: Re: zmiana czasu pracy
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    cranky pisze:
    > Czy pracodawca może bez konsultacji i zgody pracownika zmienić urzędnikowi
    > godziny pracy w określone dni np. z 7-15 na 9-17?
    Jednemu, czy wszystkim pracownikom (grupie pracowników)?
    T.K.

  • 3. Data: 2009-05-03 12:20:54
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 2 Maj, 20:41, cranky <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy pracodawca może bez konsultacji i zgody pracownika zmienić urzędnikowi
    > godziny pracy w określone dni np. z 7-15 na 9-17?

    A jak ma zapisane w umowie o prace?

  • 4. Data: 2009-05-03 17:40:12
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 May 2009 21:37:04 +0200, tomasz karśnicki napisał(a):

    > Jednemu, czy wszystkim pracownikom (grupie pracowników)?
    > T.K.

    Grupie pracowników / wydziałowi.
    Nie wiem jak jest w umowie.

  • 5. Data: 2009-05-03 20:11:23
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 3 May 2009 05:20:54 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > A jak ma zapisane w umowie o prace?

    zapewne w umowie napisane ma "w pełnym wymiarze czasu pracy" bez określenia
    godzin.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 6. Data: 2009-05-03 20:26:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 03 May 2009 22:11:23 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > zapewne w umowie napisane ma "w pełnym wymiarze czasu pracy" bez
    > określenia godzin.

    Jeszcze można zapytać o inne dokumenty obowiązujące u pracodawcy, chociaż
    skoro to administracja to wielkiego wyboru nie ma.

    Jeśli nigdzie nie było zobowiązania się przez pracodawcę, że urzędnik
    będzie pracował od 7 do 15, to raczej może.

    Chociaż fakt, że kiedyś spotkałem się ze sprawą w sądzie, w której sąd
    stwierdził, że zmiana z 6.00 na 14.00 ;o)) wymagała wypowiedzenia
    zmieniającego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 7. Data: 2009-05-04 05:42:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 3 May 2009 20:26:52 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Jeszcze można zapytać o inne dokumenty obowiązujące u pracodawcy, chociaż
    > skoro to administracja to wielkiego wyboru nie ma.

    Teraz mi się przypomniało, że w niektórych "firmach" administracji
    państwowej, godziny pracy ustalone są w ustawie lub rozporządzeniu
    ministra.
    Praca w innych godzinach wymaga osobnego porozumienia lub rozkazu.