  • 1. Data: 2007-06-25 18:27:03
    Temat: PACJENCIE, do boju!
    Od: p...@o...pl

    Zadamy od rządu natychmiastowego spełnienia naszych postulatów:

    1. Natychmiastowa obniżka cen wizyt w gabinetach prywatnych o 50% i dalszej
    redukcji ich w przyszłym roku.
    2. Ustanowienie cen maksymalnych za wizyty lekarskie i płatne dyżury
    pielęgniarskie w szpitalu.
    3. Opłat za czas a nie za wizytę (stawka godzinowa)
    4. Żądamy rachunków i prawa do reklamacji, prawa do zwrotu pieniędzy, odpisów
    podatkowych, zwrotów kosztów z NFZ, pełnej rękojmi.
    5. Żądamy stałej i gwarantowanej reprezentacji pacjentów w Naczelnej Izbie
    Lekarskiej. Żądamy pełnego wglądu i kontroli nad pracą Naczelnego Sadu
    Lekarskiego.
    6. Żądamy prawa które zagwarantuje nam natychmiastowe zawieszenie lekarzy
    którzy żądają od na łapówek.
    7. Żądamy ochrony przed lekarzami i pielęgniarkami, jako strona słabsza
    często jesteśmy szantażowani przez personel medyczny, upokarzani, wyzyskiwani
    i zmuszani do uległości groźbami utraty zdrowia i życia ze strony personelu
    medycznego.
    Domagamy się adekwatnych kar w kodeksie karnym i procedur prawnych biorących
    pod uwagę fakt, że jesteśmy zawsze stroną słabszą. Żądamy więc rozwiązań
    prawnych podobnych do stosowanych w przypadku gwałtu czy molestowania
    seksualnego przez pracodawcę.
    8. Domagamy się płatnych studiów medycznych i zwrotu części kosztów kształcenia
    lekarzy i pielęgniarek do Narodowego Funduszu Zdrowia.

    To tylko niektóre z naszych postulatów.

    My pacjenci też jesteśmy ludźmi i żądamy respektowania wobec nas Konstytucji i
    Karty Praw Człowieka.

    Nie jesteś sam. Działając razem możemy wyzwolić się z wyzysku personelu
    medycznego.

    Blokujmy prywatne gabinety medyczne nieuczciwych lekarzy.

    Udajmy się z naszym słusznym protestem pod kancelarię premiera.

    Sparaliżujmy prywatne gabinety udając się na wizyty i odmawiajmy zapłaty za
    niskiej
    jakości lub zbyt drogie usługi.

    DOSC WYZYSKU!

    DOSC NIEWOLNICTWA!

    DOSC POLITYKI
    "PACJENT PŁACZE ALE ZAWSZE PŁACI"!

  • 2. Data: 2007-06-25 18:36:47
    Temat: Re: PACJENCIE, do boju!
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > 1. Natychmiastowa obniżka cen wizyt w gabinetach prywatnych o 50% i
    > dalszej redukcji ich w przyszłym roku.

    A co to za głupota ?

  • 3. Data: 2007-06-25 18:44:21
    Od: Raack <r...@o...pl>

    On 25 Cze, 20:36, "d852" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > A co to za głupota ?

    Taka sama jak żądanie prywatyzacji służby zdrowia. Żądanie lekarzy.

  • 4. Data: 2007-06-25 18:45:03
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Natychmiastowa obniżka cen wizyt w gabinetach prywatnych o 50%

    LOL

    Angie

  • 5. Data: 2007-06-25 18:46:07
    Od: p...@o...pl

    > A co to za głupota ?

    Skoro domaganie sie natychmiastowych podwyzek ze skladek ktore placimy jest
    prawem Konstytucyjnym oraz Prawem Czlowieka wiec my rownierz mozemy domagac sie
    natychmiastowego obnizenia oplat, na tej samej zasadzie.

    Pistacjusz

  • 6. Data: 2007-06-25 19:09:35
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > placimy jest prawem Konstytucyjnym oraz Prawem Czlowieka wiec my
    > rownierz mozemy domagac sie natychmiastowego obnizenia oplat, na tej

    Przecież to nie prywaciarze protestują. Więc mamy tu przykład
    pomieszania z poplątaniem.

  • 7. Data: 2007-06-25 19:11:42
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Raack wrote:

    > Taka sama jak żądanie prywatyzacji służby zdrowia. Żądanie lekarzy.

    A to akurat już dawno powinno być zrobione.
    Nie dość, że płacę na państwową służbę zdrowia podatki, to i tak płacę
    za lekarzy prywaciarzy. W publicznej nic nie można załatwić. Sorry, ale
    miesiąc czekać na wizytę i zapisywać się tylko osobiście ( nawet nie na
    telefon ) to można było, ale jakieś 50 lat temu.

  • 8. Data: 2007-06-25 19:33:49
    Od: Raack <r...@o...pl>

    On 25 Cze, 21:11, "d852" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > miesiąc czekać na wizytę i zapisywać się tylko osobiście ( nawet nie na
    > telefon ) to można było, ale jakieś 50 lat temu.

    W tej sprawie nie chodzi o to co Ci się nie podoba, ale co się podoba
    ogółowi. Ja raz dwa razy w życiu byłem chory i jeden dzień w życiu
    leżałem z tego powodu w łóżku. Dla mnie wszyscy lekarze mogą iść won
    do Szwecji czy gdzie chcą. Ale nie chcę mieć zaraz rewolucji, jak się
    okaże, że połowie Polaków nie przysługuje połowa świadczeń, a
    prywatnie ich nie stać.

  • 9. Data: 2007-06-25 20:31:30
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Raack" <r...@o...pl> wrote in message
    s.com...
[...]

    bedzie ich stac, bo nie beda placic zusu srusu tylko dostana ta kase do reki
    i sobie zapłacą za prywatne leczenie.

  • 10. Data: 2007-06-25 20:45:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    GrzegorzG wrote:

    > bedzie ich stac, bo nie beda placic zusu srusu tylko dostana ta kase do reki
    > i sobie zap?ac? za prywatne leczenie.

    Albo przepiją i to raczej na ten wariant bym postawił ...

    Piotrek