  • 1. Data: 2007-06-25 17:25:26
    Temat: Naruszenie miru domowego kancelarii premiera
    Od: "Szerr" <s...@N...gazeta.pl>

    Czy pielęgniarki okupujące kancelarię premiera popełniają przestępstwo
    naruszenia miru domowego? Nie tak dawno twierdziliście tutaj, iż ochrona
    miru domowego dotyczy też urzędów. Natomiast prof. Rzepliński zdecydowanie
    stwierdził iż nie ma mowy o przestępstwie, co najwyżej o wykroczeniu.
    Jak to jest?

  • 2. Data: 2007-06-25 17:29:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerr pisze:

> [...]
    > miru domowego dotyczy też urzędów. Natomiast prof. Rzepliński zdecydowanie
    > stwierdził iż nie ma mowy o przestępstwie, co najwyżej o wykroczeniu.

    Ty słuchaj nas, a nie profesorów :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-06-26 10:46:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerr napisał(a):
> [...]
    > miru domowego dotyczy też urzędów. Natomiast prof. Rzepliński zdecydowanie
    > stwierdził iż nie ma mowy o przestępstwie, co najwyżej o wykroczeniu.

    oczywiscie ze naruszaja, a zgodnie z nowelizacja ziobrowska kodeksu
    ktora rzekomo poszerza granice obrony w majestacie prawa Panb premier
    bedzie mogl do nich podejsc wyjac pistolet i strzelic w glowe po to
    azeby cialo niestawiajace oporu wyniesc, czyli przyjmujac demoagogie
    ziobrowska, odeprzec brutalny atak (na mir domowy) narzedziami ktore
    uzna zas stosowne ofiara bo przeciez prawoi nie moze stac po stronie
    przestepcow.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 4. Data: 2007-06-26 10:51:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    MT napisał(a):
    > Przypadkiem nie jest przestepstewem odmowa obslugi petenta przez
    > urzedasa panstwowego?

    a czy w zakres obowiazkow premiera wchodzi rozmwainie z kazdym kto
    przyjdzie gdy mu sie podoba i gdzie sie mu podoba ?
    Kaczynski czesto pierd. od rzeczy ale akurat w tym ma racje .
    Z 'terrorystami' sie nie negocjuje, bo przyjda nastepni.
    Ja tam bym sie zastanwaial nad niedopelnieniem obowiazku przeciez
    przestepstwo naruszenia miru domowego nie jest scigane na wniosek a z
    urzedu.

    P.

  • 5. Data: 2007-06-26 13:28:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>