  • 1. Data: 2005-01-23 12:50:08
    Temat: Ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty...
    Od: "Mephisto2oo4" <m...@m...pl>

    Witam,

    Czy podzieliłby ktoś się wzorem takiego pisma jak z tematu? Dobrze by było
    jakby brzmiało dość groźnie ;-)

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-01-23 15:14:44
    Temat: Re: Ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mephisto2oo4 wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy podzieliłby ktoś się wzorem takiego pisma jak z tematu? Dobrze by było
    > jakby brzmiało dość groźnie ;-)

    Zadzwoń do firmy Kruk ;)

  • 3. Data: 2005-01-23 15:17:14
    Od: "Oski" <s...@s...xx>

    Użytkownik "Mephisto2oo4" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy podzieliłby ktoś się wzorem takiego pisma jak z tematu? Dobrze by było
    > jakby brzmiało dość groźnie ;-)

    A ja moge Ci przeslac skan pisma z intrum na priva:-)

    Oski.

  • 4. Data: 2005-01-23 15:43:02
    Od: "bolo" <b...@n...irc.pl>

    Użytkownik "Oski" <s...@s...xx> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mephisto2oo4" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    Dotyczy zobowiązań w stosunku do .......

    Ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty

    W związku z brakiem zapłaty w stosunku do ................., wzywamy do
    dobrowolnej i natychmiastowej zapłaty zobowiązań w wysokości
    6260,00 zł jako należności głównej według faktury nr .........10/2003 na
    konto

    Przedmiotową kwotę wraz z należnymi odsetkami za opóźnienie należy wpłacić
    w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego wezwania.

    Prosimy o pisemną informację o dokonanej wpłacie w postaci kopii przelewu
    bankowego na adres .....lub na numer tel. ................ lub adres e-mail:
    ........... w terminie do 3 dni od daty dokonania zapłaty.

    W przypadku braku zapłaty kwoty należnej ...../KOMU/.............. w
    terminie wskazanym powyżej, zmuszeni będziemy do wystąpienia na drogę sądową
    z powództwem o wydanie nakazu zapłaty bez dodatkowych wezwań.

    Jednocześnie zwracamy uwagę, że obecne koszty postępowania sądowego są
    bardzo wysokie i znacznie zwiększą wielkość aktualnego Państwa zobowiązania

  • 5. Data: 2005-01-23 15:47:01
    Od: "Mephisto2oo4" <m...@m...pl>

    A to prosze na maila ;)

  • 6. Data: 2005-01-23 16:56:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mephisto2oo4" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    Wzywam Was do uregulowania należności z tytułu .................... w
    terminie ............. jednocześnie informuję, iż po bezskutecznym upływie
    powyższego terminu sprawę skieruję na drogę sądową.

  • 7. Data: 2005-01-23 19:00:35
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > terminie ............. jednocześnie informuję, iż po bezskutecznym upływie
    > powyższego terminu sprawę skieruję na drogę sądową.

    ... a także podejmę inne stanowcze kroki (pr. aut. Intrum Justita ;) )

    Ciekawym czy //intrum wie, ze w nazwie ma błą? ortograficzny - imho
    troche to kompromitujace, nieprawdaż.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 8. Data: 2005-01-23 19:54:35
    Od: "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    > ... a także podejmę inne stanowcze kroki (pr. aut. Intrum Justita ;) )

    Chyba chodzi ci o "Intrum Justitia" :)

    Ajron.

  • 9. Data: 2005-01-23 19:55:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stern wrote:
    > Ciekawym czy //intrum wie, ze w nazwie ma bĹ?Ä?Ă° ortograficzny - imho
    > troche to kompromitujace, nieprawdaĹź.

    Podobnie jak ustawienie niewłaściwej strony kodowej - popraw sobie, bo
    śmiecisz...

  • 10. Data: 2005-01-23 20:21:20
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 23/01/2005 20:55, Andrzej Lawa wrote :

    > Podobnie jak ustawienie niewłaściwej strony kodowej - popraw sobie, bo
    > śmiecisz...

    Ależ zupełnie właściwą stronę kodową ;-). Jak inaczej można użyć w
    słowie "błąd" polskich liter ł i ą oraz islandzkiej litery eth (
    http://en.wikipedia.org/wiki/%D0 ), jak tylko w UTF-8?

    FUT: poster

    Jqnłolz fvę j qlfxhfwę an grzng grtb, pml zbżan anmjnć śzvrpravrz wrśyv
    xgbś hżlł HGS-8 v cbcenjavr tb mnqrxynebjnł j antłójxh, nyr bonjvnz fvę
    żr mnfmłbśpv Bhgybbxbjb-Xbavxbjb-Ohwnar fą wrfmpmr molg śjvrżr.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession