  • 1. Data: 2005-01-23 11:29:48
    Temat: jade samochodem, policiant macha lizakiem
    Od: "kalif" <...@...k.pl>

    prosi o dokumenty, telefon komorkowy....

    i tu zapraszam do krotkiej lektury http://nt.interia.pl/news?inf=583259

    nastepnie jednen z komentarzy:
    http://nt.interia.pl/news?sid=3536709&cid=3536709&ci
    nf=583259

    co robimy ?

    zeby bylo legalnie i bez komplikacji...

  • 2. Data: 2005-01-23 12:01:36
    Temat: Re: jade samochodem, policiant macha lizakiem
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > co robimy ?
    >
    > zeby bylo legalnie i bez komplikacji...

    nie mam nic przeciw jezeli policjant przeczyta imei
    gdy Ja trzymam swoj telefon (oczywiscie przy nim wpisuje *#06# ).

    P.

  • 3. Data: 2005-01-23 12:04:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kalif" <...@...k.pl> napisał w wiadomości

    > zeby bylo legalnie i bez komplikacji...

    Bez komplikacji? Podajemy dokumenty i telefon;)

    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-01-23 12:14:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bez komplikacji? Podajemy dokumenty i telefon;)

    podstawe prawna prosze !

    mi kiedys na podobne pytanie odpowiedziales, cytuje "polijant wszystko
    moze".

    P.

  • 5. Data: 2005-01-23 15:48:02
    Od: "kalif" <...@...k.pl>

    > podstawe prawna prosze !
    >
    > mi kiedys na podobne pytanie odpowiedziales, cytuje "polijant wszystko
    > moze".

    dokladnie. czy jest prawo zebym powedzial 'czy ma pan nakaz rewizij i zeby
    on wtedy sie poprostu odwalil'

    niech telefon bedzie pozyczony i nie jestesmy pewni jego 'stanu bycia' ;] ??

  • 6. Data: 2005-01-23 16:22:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    zeby
    > on wtedy sie poprostu odwalil'
    >
    > niech telefon bedzie pozyczony i nie jestesmy pewni jego 'stanu bycia'

    pomiajajc ten fakt, ja np nie zycze sobie by jakis ciec przegladal moje
    smsy czy kontakty.

    P.

  • 7. Data: 2005-01-23 16:42:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > podstawe prawna prosze !

    Już tyle razy było na tym forum. ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 17
    września 1990 r. w sprawie trybu legitymowania, zatrzymywania osób,
    dokonywania kontroli osobistej oraz przeglądania bagaży i sprawdzania
    ładunku przez policjantów

  • 8. Data: 2005-01-23 16:44:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kalif" <...@...k.pl> napisał w wiadomości

    > i tu zapraszam do krotkiej lektury http://nt.interia.pl/news?inf=583259

    Tak się zastanawiam. W Polsce za zmianę numeru IMEY grozi 3 lata pozbawienia
    wolności na podstawie art. 306 kk. Czyżby autor tego artykułu i kilka
    urzędów, na które się powołuje o tym nie wiedzieli? :-)

  • 9. Data: 2005-01-23 17:56:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > września 1990 r. w sprawie trybu legitymowania, zatrzymywania osób,
    > dokonywania kontroli osobistej oraz przeglądania bagaży i sprawdzania

    Czyli rozumiem, że "uzasadnionym podejrzenia popełnienia przez osobę
    poddawaną kontroli czynu zabronionego" jest fakt posiadania telefonu
    komórkowego?

    M.

  • 10. Data: 2005-01-23 17:58:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Czyli rozumiem, że "uzasadnionym podejrzenia popełnienia przez osobę
    > poddawaną kontroli czynu zabronionego" jest fakt posiadania telefonu
    > komórkowego?

    uzasadnionym podejrzeNIEM- oczywiście

    M.