  • 1. Data: 2005-01-23 09:52:17
    Temat: Mailing a spam
    Od: "TmK" <k...@i...pl>

    Witam

    Czy istnieje jakas forma zapytania ofertowego, ktore nie bedzie traktowane
    jako spam, a wiec nie zlamie prawa?
    Czy mail w stylu "Prosze odeslac nam tego maila, a otrzymacie nasza oferte"
    jest spamem ?

    Tomek

  • 2. Data: 2005-01-23 10:31:02
    Temat: Re: Mailing a spam
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    traktowane
    > jako spam, a wiec nie zlamie prawa?
    > Czy mail w stylu "Prosze odeslac nam tego maila, a otrzymacie nasza

    tak jest spamem!!!!!!!!!

    mailing jest to sposob reklamy jaki mozesz wykupic w firmach
    udastepniajacych
    bezplatne skrzynki mail, placisz wtedy kolo 0,02 zl za maila.
    Osoby te zakldajaac takie skrzynki wyrazily na to zgode, jezeli bez tej
    zgody wyslesz
    maila i jakkolwiek go sformuujesz, a bedzie prowadzic do jenego czyli do
    oferty reklamowej
    BEDZIE TO SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    BEDZIE TO SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    BEDZIE TO SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    P.

  • 3. Data: 2005-01-23 10:53:34
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zgody wyslesz
    > maila i jakkolwiek go sformuujesz, a bedzie prowadzic do jenego czyli do

    Co ty gadasz, czyli co nie moge pisac do nieznajomych?
    Ni moge pozyskiwac nowych klientow?
    Poznawac nowych ludzi?

    Troche bez sensu. Ze nie mozna wysylac informacji handlowych to ja rozumie,
    ale zapytanie oczywscie ze mozna.

  • 4. Data: 2005-01-23 11:00:38
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >Troche bez sensu. Ze nie mozna wysylac informacji handlowych to ja rozumie,
    >ale zapytanie oczywscie ze mozna.
    Zapytanie o treści "Czy zgadzasz się na otrzymywanie ofert nt. naszego
    produktu?" i pół strony reklamy.:-)
    Szukaj innego haka.:-)

  • 5. Data: 2005-01-23 11:02:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Ni moge pozyskiwac nowych klientow?
    > Poznawac nowych ludzi?
    >
    > Troche bez sensu. Ze nie mozna wysylac informacji handlowych to ja

    czy rozpoczynajacy watek mowi o wyslaniu maila do znajomych?

    P.

  • 6. Data: 2005-01-23 11:10:05
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > rozumie,
    >>

    > czy rozpoczynajacy watek mowi o wyslaniu maila do znajomych?
    >
    > P.

    Nie mowi czy to znajmomy czy nie.

  • 7. Data: 2005-01-23 11:15:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie mowi czy to znajmomy czy nie.

    a ja napisalem o mailu ktorego celem jest dazenie do zlozenia ofrety
    reklamowej czyz nie?

    jak to sie ma do tego co napisales wczesniej?

    P.

  • 8. Data: 2005-01-24 01:06:27
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    TmK <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    > jako spam, a wiec nie zlamie prawa?
    > Czy mail w stylu "Prosze odeslac nam tego maila, a otrzymacie nasza oferte"

    Możesz - o ile nie podasz nazwy firmy, rodzaju produktu ani innych podobnych
    informacji handlowych. Jeśli mail będzie się np. składał wyłącznie ze zdania
    'Czy mogę Wam podesłać fajną reklamkę?' (i nie będzie wysłany z firmowego
    konta!), to raczej pod ustawową definicję spamu się nie załapie.

    P.

  • 9. Data: 2005-01-24 09:04:38
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 'Czy mogę Wam podesłać fajną reklamkę?' (i nie będzie wysłany z firmowego
    > konta!), to raczej pod ustawową definicję spamu się nie załapie.

    a znasz chociaż ustawową definicję spamu?

    p.
    W,

  • 10. Data: 2005-01-24 09:17:09
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "TmK" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako spam, a wiec nie zlamie prawa?
    > Czy mail w stylu "Prosze odeslac nam tego maila, a otrzymacie nasza

    jest NIEDOZWOLONE - czy jest spamem, to raczej ma mniejsze znaczenie.

    uzasadnienie:
    nie ma znaczenia bezpośrednio czy pośrednio - ważne jest, że maila wysylasz
    w celu promocji produktów, towarów czy usług - intencją twoją gdy piszesz
    prosząc o zgodę jest osiągnięcie korzyści - nie robisz tego bezinteresownie.

    Dz.U. 2002 Nr 144 poz.1024
    Art.2
    Określenia użyte w ustawie oznaczają:
    2) informacja handlowa - każdą informację przeznaczoną bezpośrednio lub
    pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy lub
    osoby wykonującej zawód, któej prawo do wykonywania zawodu jest uzależnione
    od spełnienia wymagań określonych w odrębnych ustawach, z wyłączeniem
    informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą komunikacji
    elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o towarach i usługach
    niesłużącej osiągnięciu elektu handlowego pożądanego przez podmiot, który
    zleca jej rozpowszechnianie, w szczególności bez wynagrodzenia lub innych
    korzyści od producentów, sprzedawców i świadczących usługi.

    Art 24
    Kto przesyła za pomocą środków komunikacji elektronicznej niezamówione
    informacje handlowe, podlega karze grzywny.

    pozdrawiam
    Wirtualna