  • 1. Data: 2005-01-23 11:41:17
    Temat: Pies zaatakował człowieka a zachowanie policji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Sytuacja jest nastepujaca. Ktos wychodzi z domu i zostaje zaatakowany przez
    psa który biega sobie po okolicy. Na szczescie nic sie nie stało poza
    zniszczeniem odziezy. Niestety wlasciciel psa nie ma nad psem kontrloi,
    wola go, ten jednak dalej sobie biega, na co wlasciciel stwierdza ze pies
    jest lagodny lubi dzieci, nie lubi tylko kobiet :).
    Zostaje wezwana policja, która po przyjezdzie stwierdza ze to nie jest
    sprawa dla nich tylko dla strazy miejskiej. I pytanie - kto powinien straz
    miejska wezwac? Policja? W opisanym przypadku policja po odnotowaniu
    zdarzenia i stwierdzeniu ze to nie ich sprawa zwyczajnie sobie odjechała.
    Czy postapili słusznie?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 2. Data: 2005-01-23 12:05:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:23012005.7753C079@budzik61.poznan.pl...
    > W opisanym przypadku policja po odnotowaniu
    > zdarzenia i stwierdzeniu ze to nie ich sprawa zwyczajnie sobie odjechała.

    Czym uzasadnili to "że nie ich sprawa" ??
    Uważam, że to jednak ich sprawa.

    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2005-01-23 12:14:04
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:23012005.7753C079@budzik61.poznan.pl...
    >

    > Czym uzasadnili to "że nie ich sprawa" ??
    > Uważam, że to jednak ich sprawa.

    Oczywiście że ich sprawa. Brak kontroli nad psem jest wykroczeniem z art.
    bodajże 77 kw (jeśli dobrze pamiętam) i w przypadku stwierdzenia wykroczenia
    policja jest zobowiązana zareagować i przynajmniej pouczyć właściciela,
    jeśli nie skierować wniosku do sądu grodzkiego.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net

  • 4. Data: 2005-01-23 12:40:19
    Temat: Re: Pies zaatakowa=B3 cz=B3owieka a zachowanie policji
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Zostaje wezwana policja, która po przyjezdzie stwierdza ze to nie jest
    > sprawa dla nich tylko dla strazy miejskiej. I pytanie - kto powinien straz

    Ciekawe podejscie policji ... dwoch cwaniaczkow, ktorzy nie lubia
    pracowac ?

    I bez pisma do przełożonych, tak będzie dalej.

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-01-23 12:42:47
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > sprawa dla nich tylko dla strazy miejskiej. I pytanie - kto powinien straz

    Ciekawe podejscie policji ... dwoch cwaniaczkow, ktorzy nie lubia

    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-01-23 14:07:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:gyMId.8106$2e4.5465@news.chello.at...

    > Oczywiście że ich sprawa.

    Wcale nie. Po wiadomym incydencie z tygrysem i weterynarzem ustalono, że
    sprawa wałęsających psów i innych tygrysów leży w kompetencji Straży
    Miejskiej/Gminnej.

> [...]
    > policja jest zobowiązana zareagować i przynajmniej pouczyć właściciela,
    > jeśli nie skierować wniosku do sądu grodzkiego.

    A to oczywiście racja. Może go pouczyli, choć sprawy wałęsającego się psa to
    oczywiście nie załatwiło radykalnie.

    Moim zdaniem Policja powinna powiadomić Straż Miejską/Gminną. ręcz w tym, ze
    w wielu gminach Straży nie ma, albo działa w godzinach urzędowania urzędów.
    Psy nie chcą się do tych reguł podporządkować i biegają również w godzinach
    wieczornych, a czasem i w święta.

  • 7. Data: 2005-01-23 21:37:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Leszek l...@p...fm ...

    > I bez pisma do przełożonych, tak będzie dalej.

    to jako konkluzje przekazałem znajomej dzięki. Na szczescie całą sprawa
    skonczyła sie w miare pomyslnie - znajoma otrzymałą obietnice splaty
    zniszczonych ciuchów, niemniej jednak zachowanie policji wydało mi
    rzeczywiscie fatalne. Dzięki.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 8. Data: 2005-01-24 14:01:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> popełnił 23 sty 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:ct0b1u$27u$4@inews.gazeta.pl:

    > Po wiadomym incydencie z tygrysem i weterynarzem ustalono,
    KTO ustalił - że policja będzie odmawiała interwencji
    w przypadku gdy w "przytomności" funkcjonariuszy łamane jest prawo?

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2005-01-25 00:08:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > KTO ustalił - że policja będzie odmawiała interwencji
    > w przypadku gdy w "przytomności" funkcjonariuszy łamane jest prawo?

    Tygrys, czy też sam pies biegając sobie samopas przestępstwa nie popełnia.
    Oczywiście Policja powinna podjąć kroki prawne w stosunku do osób winnych
    faktowi, ze sobie biega samopas. W wypadku pieska mogła pouczyć właściciela,
    ze tak nie wolno. Mnie chodziło o to, że już piesków nie łapie.